پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : 21605

رقابت کشتی‌گیر قمی برای اعزام به مسابقات جوانان آسیا و جهان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم از تلاش فرنگی کاران جوان قم برای عضویت تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی و جهانی جوانان خبر داد.
رقابت کشتی‌گیر قمی برای اعزام به مسابقات جوانان آسیا و جهان
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی اظهار کرد: خوشبختانه به غیر از هادی علیزاده پورنیا که در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان حضور دارد و محمدجواد رضایی، ابوالفضل زینتی رفاه، علیرضا نجاتی، حسین ابراهیمی و علی‌اصغر شهبازی که به تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی دعوت شده‌اند، دو کشتی‌گیر قمی نیز در تیم ملی جوانان حضور دارند.

وی با اشاره به حضور کشتی‌گیران قمی در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان یادآور شد: دو فرنگی کار خوش آتیه قم بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی از امروز در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به مصاف حریفان می‌روند.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان از امروز تا عصر روز جمعه بیست و دوم فروردین ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود و از قم نیز ۲ کشتی گیر به میدان خواهند رفت.

وی ابراز داشت: این مسابقات در اوزان ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۶ و ۱۲۰ کیلوگرم و با یک کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می‌شود در حالی که مهدی ابراهیمی فرنگی کار وزن ۷۴ کیلوگرم استان قم و یحیی جساس کشتی‌گیر وزن ۹۶ کیلوگرم به عنوان دو نماینده از استان قم در مرحله پایانی این رقابت‌ها با حریفان خود برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در سال ۲۰۱۴ سرشاخ می‌شوند و نسبت به موفقیت آنها امیدوار هستیم.

حلوایی اضافه کرد: نفرات واجد شرایط کشتی آزاد برای شرکت در این مسابقات شامل ۶ نفر بر‌تر هر وزن در مسابقات قهرمانی کشور جوانان آزاد سال ۱۳۹۲ در کرمانشاه و نفرات برتر مسابقات عمومی کشتی آزاد جوانان در سال قبل به میزبانی ملایر هستند.

وی خاطرنشان کرد: کشتی گیران مدال دار در رقابت‌های جهانی جوانان سال ۱۳۹۲ و کشتی گیران صاحب مدال طلای سال۱۳۹۲ قهرمانی جوانان آسیا نیز می‌توانند در این رقابت‌ها حضور یابند، ضمن اینکه همین شرایط برای کشتی گیران فرنگی کار در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: نفرات واجد شرایط کشتی فرنگی برای شرکت در این مسابقات نیز شامل چهار نفر بر‌تر هر وزن در مسابقات قهرمانی کشور جوانان فرنگی سال قبل به میزبانی نوشهر و نفرات برتر مسابقات عمومی جوانان فرنگی سال گذشته در قم خواهند بود.

وی با بیان اینکه قم در مسابقات کشتی فرنگی عمومی جوانان کشور در سال گذشته عنوان قهرمانی را کسب کرد، گفت: همچنین کشتی‌گیران مدال‌دار در رقابت‌های جهانی جوانان سال ۱۳۹۲ و کشتی‌گیران صاحب مدال طلای سال۱۳۹۲ قهرمانی جوانان آسیا می‌توانند در این رقابت‌ها حضور یابند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdk90x.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما