پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 21608

فعالان عرصه پیشگیری از اعتیاد تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی استان قم از تجلیل 19 نفر از فعال عرصه در پیشگیری از اعتیاد اداره کل بهزیستی استان قم خبر داد.
فعالان عرصه پیشگیری از اعتیاد تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، علی محمدزاده از تجلیل ۱۹ نفر از فعالان و تسهیل گران پیشگیری از اعتیاد بهزیستی در استان قم خبر داد و گفت: این افراد بر حسب میزان فعالیت خود تشویق و تجلیل شدند.

وی اذعان کرد: در حال حاضر حدود ۷۰ تسهیل‌گیر برای پیشگیری از اعتیاد زیر نظر اداره کل بهزیستی استان قم و به همت بخش خصوصی در مناطق گوناگون استان قم فعالیت دارند که براساس منطقه‌ای که در آن سکونت دارند برای تسهیل‌گری در آن منطقه و محله‌ها فعالیت می‌کنند.

مسئول پیشگیری از اعتیاد اداره کل بهزیستی استان قم ادامه داد: این تسهیل‌گران به آموزش مهارت زندگی، ارتقاء سلامت، بهداشت روانی و .... در محله‌ها اهتمام دارند.

وی ادامه داد: تجلیل از تسهیل‌گران دو سال است که در دستور کار اداره کل بهزیستی استان قم قرار گرفته است و تسهیل گرانی که توانسته باشند رضایت ۵۰ درصدی را براساس فعالیت‌های خود کسب کنند تجلیل می‌شوند.

محمدزاده خاطرنشان کرد: ۱۹ نفر از تسهیل‌گران که ۶ نفر ایشان از آقایان و ۱۳ نفر از بانوان بودند با حضور معاون پیشگیری از اعتیاد اداره کل بهزیستی استان قم تجلیل شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg739x.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما