پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : 21622

ضرورت تدوین نقشه جامع برای اداره کشور

قم نيوز : قم نيوز:‌آیت الله جوادی آملی گفت: برای اداره جامعه باید نقشه جامعی تدوین تا با برنامه و هدف مشخص تصمیمات درست و سودمند اتخاذ شود.
ضرورت تدوین نقشه جامع برای اداره کشور
به گزارش قم نيوز، آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار اعضای شورای عالی استان‌ها اقتصاد مقاومتی را خالی نبودن جیب ملت دانست و اظهار کرد: ثروت ملی و خالی نبودن جیب ملت ایستادگی ملت را به دنبال دارد از همین رو نباید سرمایه مردم به دست کسانی اداره شود که قدرت مدیریت ندارند.

مفسر بزرگ قرآن کریم جیب خالی جامعه بنا به فرموده امیرالمومنین (ع) عامل چاپلوسی و متملق شدن بیان کرد و افزود: جیب خالی فقر به دنبال دارد که به دنبال آن قدرت قیام و ایستادگی را از ملت نیز گرفته می‌شود.

مرجه تقلید شیعیان با تاکید براینکه ملتی توان ایستادگی در برابر دشمنان را دارد که دست پر باشد، تصریح کرد: مدیران و زمامدارانی که نتوانند جامعه را مدیریت کنند همیشه مورد انتقاد واقع می‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: مدیران برای مدیریت مطلوب جامعه باید به سه اصل اداره کشور مهم جهان دانی، جهانداری و جهان آرایی واقف باشند.

وی با اشاره به اینکه ایران به لطف خدا دارای نعمات خدادای زیادی است تحریم‌ها را بی‌اثر عنوان کرد و گفت: برای اداره جامعه باید نقشه جامعی تدوین تا با برنامه و هدف مشخص تصمیمات درست و سودمند اتخاذ شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccieqi.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما