جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 21638

مراسم ترحیم دارنده مدال برنز جهان در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم سالگرد درگذشت محسن پودنکی قهرمان کشتی کشور و دارنده مدال برنز جهان با حضور پیشکسوتان کشتی کشور در قم برگزار شد.
مراسم ترحیم دارنده مدال برنز جهان در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالگرد درگذشت محسن پودنکی قهرمان کشتی کشور مراسم یادبودی در قم انجام شد.

در این مراسم مسئولان ورزش و فدراسیون کشتی، پیشکسوتان این رشته، جمعی از چهره‌های ورزشی قم و ورزشکاران و علاقمندان به کشتی قم حضور داشتند.

محسن پودنکی عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وزن ۷۴ کیلوگرم بود و در جام جهانی ۲۰۰۵ و نخستین سال مربیگری محمد بنا در رده بزرگسالان، به همراه تیم ملی ایران عنوان سوم را به دست آورد.

این کشتی‌گیر قمی سابقه غلبه بر نخبگانی مثل الکساندر دکتریشویلی قهرمان المپیک آتن ار ازبکستان را در کارنامه داشت.

حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های امیدهای جهان نیز در کارنامه او که بیش از ۱۰ سال عضو تیم ملی در رده‌های سنی مختلف بود، ثبت شده است اما وی سال گذشته در پی عارضه مغزی دار فانی را وداع گفت.

پودنکی ۵ سال قبل دچار عارضه تومور شد که این تومور با موفقیت مورد عمل جراحی قرار گرفت و مقرر شد پودنکی برای تکمیل درمان خود به مدت ۱۵ جلسه رادیوتراپی کند.

با گذشت یک سال و با بروز علائمی چون «برهم خوردن تعادل، مشکل در تکلم و بلع» که بعد‌ها پزشکان علت آن را خرابی دستگاه رادیوگرافی دانستند ضایعه‌ای مغزی برای محسن پودنکی رخ داد که در ‌‌‌‌نهایت منجر به مرگ وی شد.

پودنکی روز یکشنبه ۱۸ فروردین‌ماه سال ۹۲ پس از تحمل چند سال بیماری به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjome8.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما