شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 21680

شورای هماهنگی هنر استان قم تاسیس می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از تاسیس شورای هماهنگی هنر استان قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
شورای هماهنگی هنر استان قم تاسیس می‌شود
به گزارش قم نیوز، حامد حجتی ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: پس از بازدید حجت‌الاسلام بنایی معاون استاندار قم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم که چندی پیش صورت گرفت و با پیشنهاد این اداره کل مبنی بر ایجاد مرکز هماهنگی فعالیت‌های هنری در قم با هدایت جناب آقای بنایی، مقرر شد این طرح بررسی شده و هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

وی با بیان این‌که در حال شناسایی ارگان‌ها و نهادهایی که فعالیت‌های هنری در قم دارند هستیم، ادامه داد: این مراکز پس از شناسایی در ذیل شورای هماهنگی هنر استان قم فعالیت کرده و با تعامل و هم‌افزایی بیشتر در رشد هرچه بیشتر هنر استان شریک خواهند بود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری سه جلسه برای بررسی این موضوع خبر داد و افزود: در این جلسات که با حضور مراکزی همچون حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدرسه اسلامی هنر، کانون قلم حوزه و همچنین دکتر خبری از هنرمندان پیشکسوت استان قم برگزار شده است آیین‌نامه شورای هماهنگی هنر استان قم تدوین و برای تصویب به استانداری ارسال شده است.

وی تصریح کرد: پس از تصویب این طرح، فعالیت‌های هنری به اطلاع شورا رسیده و این شورا از آن‌ها حمایت می‌کند.

حجتی در پایان ضمن تاکید بر لزوم ایجاد این شورا در قم خاطرنشان کرد: کمترین حسن شورای هماهنگی هنر استان قم این است که فعالیت‌های هنری استان پس از این، حاصل هم‌افزایی تمام دستگاه‌های متولی هنر در استان خواهد بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgz39x.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما