شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 21684

محمدیانی و مولایی به اردوی تیم ملی هندبال بانوان دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: مریم محمدیانی و سهیلا مولایی، ۲ هندبالیست قمی با فراخوان سرمربی تیم ملی به اردوی تیم ملی هندبال بانوان دعوت شدند.
محمدیانی و مولایی به اردوی تیم ملی هندبال بانوان دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، مریم کریمیان سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان اسامی ۳۵ بازیکن را برای شرکت در اردوی تیم ملی هندبال بانوان اعلام کرد که در این فهرست نام ۲ بانوی قمی نیز دیده می‌شود.

به دعوت مریم کریمیان سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان بانوان، نخستین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جهت حضور در بازیهای قهرمانی زنان آسیا برگزار می‌شود.

مسابقات هندبال بانوان آسیا علاوه بر حساسیت‌های ویژه خود حکم رقابت‌های جهانی را هم دارد و ۲ هندبالیست قمی تلاش می‌کنند با جلب نظر سرمربی تیم ملی در فهرست نهایی این تیم قرار بگیرند.

مریم محمدیانی و سهیلا مولایی دو هندبالیست قمی هستند که پس از درخشش در مسابقات قهرمانی کشور به تیم ملی فراخوانده شده‌اند.

در مرحله نخست اردوی تیم ملی، بازیکنان رده سنی جوانان به اردو دعوت شده‌اند و این اردو از روز سه شنبه ۲۶ فروردین در تالار فدراسیون هندبال آغاز می‌شود و تا ۳۱ فروردین به طول می‌انجامد.

استان‌های تهران و آذربایجان شرقی با ۷ هندبالیست بیشترین سهم را در فهرست نفرات دعوت شده مریم کریمیان دارند ضمن اینکه بازیکناین از استان‌های فارس، البرز، کرمان، کرمانشاه، مازندران، خوزستان، اصفهان، همدان و کردستان نیز در بین نفرات دعوت شده قرار دارند.

هندبال قم در سال‌های اخیر با پیشرفت خوبی همراه بوده و تیم هندبال بانوان ره پویان قم نیز سال گذشته با صعود از لیگ دسته اول اول هندبال کشور، امسال در مسابقات هندبال لیگ بر‌تر بانوان کشور شرکت می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcayinu.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما