شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 21686

ثبت نام یارانه مددجویان توسط بهزیستی قم انجام می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل بهزیستی قم گفت: با توجه به آغاز ثبت نام دور دوم هدفمندی یارانه‌ها اداره کل بهزیستی قم نیز مانند تمامی ادارات آمادگی ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه را دارد.
ثبت نام یارانه مددجویان توسط بهزیستی قم انجام می‌شود
به گزارش قم نیوز، ابراهیم حاج مظفری با اشاره به آغاز ثبت نام دوره دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: با توجه به آغاز ثبت نام دور دوم هدمندی یارانه‌ها اداره کل بهزیستی قم نیز مانند تمامی ادارات و نهاد‌ها آمادگی ثبت نام مجموعه خود را دارد.

مدیر کل بهزیستی قم افزود: مددجویان اداره بهزیستی می‌توانند با مراجعه به تمامی شعب اداره کل بهزیستی استان نسبت به ثبت نام دریافت یارانه اقدام کنند و از سوی دیگر اداره بهزیستی شهرستان واقع در خیابان شهید بهشتی آماده ثبت نام مددجویان اداره بهزیستی می‌باشد.

وی با اشاره به آمادگی تمامی نهاد‌ها و ادارات در ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه عنوان کرد: با توجه به تسهیلاتی که دولت برای ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه ارائه کرده است دیگر لزومی ندارد که مددجویان به اداره کل بهزیستی مراجعه کنند و می‌توانند در تمامی مراکز اعلام شده ثبت نام کنند اما اگر مددجویی به این اداره مراجعه کرد ثبت نام انجام می‌شود.

مظفری تصریح کرد: باید تنها افرادی که نیازمند به دریافت یارانه ها هستند نسبت به دریافت آن اقدام کنند تا دولت بتواند با خیالی راحت منابع مالی کشور را مدریت کند و آن را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcceeqi.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما