شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : 21708

۷۰ مسجد قم در حال برگزاری طرح‌های امر به معروف هستند

قم نيوز : قم نیوز: معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: در ۶ ماهه دوم سال گذشته در ۷۰ مسجد شورا‌ها تشکیل شده است و کلاس‌های توجیهی نیز برگزار شده است و برای هیئت‌ها نیز در این زمینه کلاس‌هایی برگزار شده است.
۷۰ مسجد قم در حال برگزاری طرح‌های امر به معروف هستند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام حسین احمدی قمی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده از سوی معاونت تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قم، اظهار کرد: امسال در نظر داریم که برای تشکل‌های زیر گروه معاونت تشکل‌های مردمی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر، کارگروه‌هایی را تشکیل دهیم.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اهمیت احیای این فریضه الهی در جامعه، افزود: برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر در استان، کلاس‌هایی برگزار می‌شود که در آن به امر به معروف به عنوان یک فریضه الهی که با نگاهی توام با رأفت به آن پرداخته می‌شود.

مدیر مجتمع یاوران مهدی (عج) با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب درباره تحقق امر به معروف در جامعه به این مسئله تاکید بسیار زیادی دارند که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید حول محور تذکر لسانی توأم با اخلاق باشد.

مدیر بنیاد بین المللی غدیر با بیان برخی از فعایت‌های انجام شده در سال ۹۲، گفت: سال گذشته ۶۰ اتحادیه موجود در اتحادیه و اصناف را ساماندهی کردیم و شورا نیز تشکیل داده شده است و کلاس‌های آموزشی نیز متناسب با نیاز آن‌ها به برگزار شده است.

مسئول ستاد عتبات عالیات با اشاره به فعالیت فرهنگی در مساجد، بیان کرد: در ۶ ماهه دوم سال گذشته در ۷۰ مسجد شورا‌ها تشکیل شده است و کلاس‌های توجیهی نیز برگزار شده است و برای هیئت‌ها نیز در این زمینه کلاس‌هایی برگزار شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین فعالیت ستاد احیا امر به معروف، تاکید کرد: احیا یعنی اینکه امکاناتی را برای کسی که از نظر سلامتی دارای مشکلات حادی است در نظر داشته باشیم، امر به معروف نیز در جامعه کنونی ما نیز دارای همین وضعیت که ستاد احیای امر به معروف در نظر دارد این مسئله را رفع کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6qni.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما