شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : 21715

اختتامیه جشنواره تبلیغ نوین «جنات» برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و ارتباطات جشنواره نوین «جنات» از برگزاری اختتامیه این جشنواره در 11 اردیبهشت ماه سال جاری در قم با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری خبر داد.
اختتامیه جشنواره تبلیغ نوین «جنات» برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام رمضانعلی بذر افشان با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری اختتامیه جشنواره تبلیغ نوین «جنات» در قم اظهار کرد: این جشنواره که سال گذشته در سه بخش مجازی، رسانه‌ای و مکتوب فراخوان شده بود، با ارسال آثار در سه بخش یاد شده به پایان رسید.

وی با بیان اینکه استقبال طلاب از برگزاری این جشنواره بسیار مطلوب بود، تصریح کرد: در بخش تبلیغ مجازی حدود ۲ هزار اثر در زمینه وب سایت، وبلاگ، شبکه اجتماعی و در بخش تبلیغ رسانه‌‌ای در زمینه تولیدات در صدا و سیما و قالب‌های جدید حدود ۲۰۰ اثر و در بخش تبلیغ مکتوب ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دبیر کمیته اطلاع رسانی و ارتباطات جشنواره نوین «جنات» ادامه داد: اکنون داوری بخش نخست آثار ارسالی در هر بخش به پایان رسیده و داوری بخش دوم آغاز شده است که به زودی نتایج داوری‌های انجام شده، اعلام می‌شود.

بذرافشان اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی ظرفیت تبلیغ در قالب‌های نوین است که موجب انتقال تجارب برترین‌ها و برگزاری نشست‌های اختصاصی این نوع فعالیت‌ها در تبلیغ رواج پیدا کند.

وی در بخش پایانی سخنان خویش خاطرنشان کرد: روز ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری اختتامیه این جشنواره با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfted0.w6dyyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما