يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 21743
آیت الله علوی گرگانی:

حفظ وحدت مسلمانان تنها راه ناکامی فتنه‌های دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله علوی گرگانی گفت: باید همواره حول محور ولایت وحدت خود را حفظ کنیم چرا که اگر کوچک‌ترین خدشه‌ای در وحدت ما ایجاد شود آمریکا و استکبار راه نفوذ خود را پیدا می‌کنند.
حفظ وحدت مسلمانان تنها راه ناکامی فتنه‌های دشمنان است
به گزارش قم نیوز، آیت الله علوی گرگانی در دیدار دانشجویان دوره عمومی پاسداری سراسر کشور با بیان اینکه انسان‌ها براساس اعمالشان در نزد خداوند ارزش دارند، اظهار کرد: خداوند اعمال انسان را بدون وجود حجاب‌ها و حائل می‌بیند چرا که علم و کمال خدا محدود نیست و بر همه چیز آگاه بوده از همین رو ارزش انسان‌ها به اعمال آن‌ها است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه عاقبت و ارزش انسان‌ها در گرو اعمال آن‌ها است، افزود: برای رسیدن به کمال و خوشبختی باید تقوا پیشه کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اینکه اگر اکثریتی پیرو راهی باشند دلیل بر حقانیت آن‌ها نیست، تصریح کرد: در دنیای کنونی شاهدیم که همه جهان استکبار و در راس ان‌ها آمریکا در مقابل نظام جمهوری اسلامی قد علم کرده‌اند اما خدا همیشه ما را یاری کرده چرا که ما نعمت ولایت را داریم.

وی خاطرنشان کرد: ما در سایه ولایت در راه حق استواریم همانگونه که در جنگ تحمیلی دشمنان از تمام توان خود استفاده کردند و نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت وحدت در جامعه اسلامی گفت: باید همواره حول محور ولایت وحدت خود را حفظ کنیم چرا که اگر کوچک‌ترین خدشه‌ای در وحدت ما ایجاد شود آمریکا و استکبار راه نفوذ خود را پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcgwu9x.ak9qt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما