يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : 21755

مجمع انتخاباتی هیئت هاکی قم فردا برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان قم با حضور نماینده فدراسیون هاکی کشورمان فردا برگزار می‌شود.
مجمع انتخاباتی هیئت هاکی قم فردا برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، رضا هاشمی سرپرست هیئت هاکی استان قم فردا به طور رسمی به کار خود در هیئت هاکی قم پایان می‌دهد و رئیس جدید این هیئت انتخاب می‌شود.

انتخابات هیئت هاکی استان قم با حضور نماینده رسمی فدراسیون هاکی و عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم فردا دوشنبه ۲۵ فروردین در سالن همایش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

در این مجمع انتخاباتی، نفرات واجد شرایط از بین نامزدهای انتخاباتی که از مدت‌ها قبل در این مجمع ثبت نام کرده‌اند به بیان برنامه‌های های خود برای اداره هیئت هاکی و رشد و توسعه این رشته ورزشی در قم می‌پردازند و سپس با انجام رای گیری، رئیس جدید این هیئت مشخص می‌شود.

هیئت هاکی استان قم از چندی قبل بر عهده رضا هاشمی بود و در این مدت، هاکی استان قم روزهای پرکاری را پشت سر گذاشت اما هاشمی اعلام کرده است که قصد ادامه فعالیت و نیز نامزد شدن برای ریاست این هیئت را ندارد.

میزبانی مسابقات هاکی نوجوانان کشور یکی از رویدادهای مهم هاکی استان قم طی سالیان اخیر بود که مهرماه سال جاری در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد و نماینده قم در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت.

تیم هاکی استان قم در رده سنی امید نیز در مسابقات قهرمانی امیدهای کشور به میزبانی اراک شرکت کرد و در این مسابقات به مقام ششم رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjiae8.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما