?>?> استقرار صبا در قم، کمک بزرگی به فوتبالیست‌های جوان قم است | قم نیوز
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : 21835

استقرار صبا در قم، کمک بزرگی به فوتبالیست‌های جوان قم است

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم قمی تیم فوتبال صبا گفت: استقرار تیم بزرگسالان صبا در قم، کمک بزرگی به فوتبالیست‌های جوان قم است.
استقرار صبا در قم، کمک بزرگی به فوتبالیست‌های جوان قم است
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا پاکیزه درباره عملکردش در لیگ بر‌تر فوتبال کشور اظهار کرد: پیش از این در لیگ ۸۹، فرصت حضور در یک بازی رسمی لیگ برتری را پیدا کردم و امسال نیز توانستم در چند مسابقه برای صبا به میدان بروم و یک گل نیز برابر سپاهان به ثمر رساندم که اتفاق خوشایندی برای من بود.

وی گفت: در نیم فصل نخست و در زمانی که محمد مایلی کهن سرمربی صبا بود فرصت بیشتری برای بازی پیدا می‌کردم اما پس از حضور مرفاوی در نیم فصل دوم با توجه به سلیقه کادر فنی از یک سو و شرایط بحرانی و حساس تیم در جدول کمتر به میدان رفتم اما می‌دانم که هر مربی سلیقه ویژه خود را دارد و باید به سلیقه و تفکرات مربی احترام گذاشت.

مهاجم جوان تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: ۲ سال دیگر از قرار دادم با باشگاه صبا باقی مانده و دوست دارم به کارم در صبا ادامه دهم به ویژه اینکه قرار است امسال تمرینات صبا به قم منتقل شود و اگر کادر فنی مرا بخواهد با تمام وجود در خدمت تیم شهرم هستم.

پاکیزه بیان کرد: استقرار صبا در قم، کمک بزرگی به فوتبالیست‌های جوان قم است و مطمئن باشید اگر صبا در مستقر شود انگیزه‌ای دوچندان به بازیکنان جوان فوتبال قم در رده‌های پایه می‌دهد و با توجه به استعدادهای خوبی که در بین بازیکنان قمی هست، در آینده بازیکنان قمی زیادی می‌توانند در صبا و لیگ بر‌تر فوتبال ایران بازی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که سایر بازیکنان تیم فوتبال صبا نسبت به استقرار تیم در قم چه نظری دارند گفت: تا جایی که من می‌دانم و با چند نفر از آن‌ها صحبت کرده‌ام اکثر بازیکنان نه تنها با استقرار تیم در قم مشکلی ندارند بلکه از انتقال تمرینات به قم هم استقبال می‌کنند زیرا قم در فاصله نزدیکی با تهران قرار دارد و بازیکنانی که محل اسکان آن‌ها در پایتخت است به سادگی می‌توانند خود را به تهران برسانند.

مهاجم قمی صبا خاطرنشان کرد: بازیکنانی مثل مجید حیدری که اهل اراک است یا فرید کریمی که اهل اصفهان است هم ترجیح می‌دهند در قم باشند تا در تهران زیرا به شهرشان نزدیک‌تر هستند و شاید فقط چند بازیکن مثل مهرداد طهماسبی باشند که شرایط ویژه‌ای دارند و می‌خواهند در تهران بمانند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwvar.t1azp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما