سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 21867

هیئت فوتبال قم ردیف بودجه برای برگزاری مسابقات ندارد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم گفت: هیئت فوتبال ردیف بودجه برای برگزاری مسابقات ندارد و بنابر این نباید از هیئت فوتبال انتظار برگزاری رایگان مسابقات داخلی را داشت.
هیئت فوتبال قم ردیف بودجه برای برگزاری مسابقات ندارد
به گزارش قم نیوز، جواد رنگرز جدی درباره برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوتان قم اظهار کرد: با توجه به اینکه نمابری از فدارسیون فوتبال مبنی بر برگزاری مسابقات فوتبال جوانان و نوجوانان کشور در قم دریافت کرده‌ایم از نظر زمانی با محدودیت‌هایی مواجه هستیم اما تلاش می‌کنیم مسابقات رده پیشکسوتان زود‌تر برگزار شود.

وی گفت: پیشکسوتان فوتبال قرار است روز چهارشنبه نشستی با مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار کنند و درباره برگزاری مسابقات پیشکسوتان و به ویژه موضوع اخذ ورودی از تیم‌ها با مدیر کل صحبت کنند..

رئیس کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم افزود: اخذ ورودی از تیم‌ها با هدف تامین هزینه‌های مسابقات صورت می‌گیرد و هیئت فوتبال ردیف بودجه مشخصی برای برگزاری مسابقات ندارد بنا بر این نباید از هیئت فوتبال انتظار برگزاری رایگان مسابقات داخلی را داشت.

جدی بیان کرد: در استان‌های دیگر از تمامی تیم‌ها ورودی اخذ می‌شود برای مثال در استان مرکزی ورودی ۱۲ میلیون ریالی از تیم‌های بزرگسالان استان اخذ شده و اگر هم بودجه‌ای برای برگزاری مسابقاتی در نظر گرفته شود رده‌های سنی پایه در اولویت قرار دارند.

وی عنوان کرد: پیش بینی ما این است که حدود ۱۵ تیم در مسابقات فوتبال پیشکسوتان قم شرکت کنند و تمهیدات پزشکی و آمبولانس برای این مسابقات در نظر گرفته شده تا شاهد حوادث تلخ ۲ سال گذشته نباشیم.

پیشکسوت فوتبال قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره برگزاری مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان قم در سال ۹۳ ابراز کرد: برای برگزاری مسابقات به عواملی مثل زمان پایان امتحانات پایان سال، فاصله پایان امتحانات تا آغاز ماه مبارک رمضان و وضعیت ورزشگاه‌های برگزاری مسابقات توجه می‌کنیم و بر اساس آن زمان آغاز لیگ را مشخص می‌کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd5j0x.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما