جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : 22042

پرسپولیس جعفریه با ۲ گل افشین قم را مغلوب کرد

قم نيوز : قم نیوز:تیم فوتبال پرسپولیس جعفریه قم در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال قم با ۲ گل افشین قم را مغلوب کرد.
پرسپولیس جعفریه با ۲ گل افشین قم را مغلوب کرد
به گزارش قم نیوز، مسابقات هفته چهارم لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم امروز با برگزاری ۲ مسابقه به پایان می‌رسد که در نخستین بازی امروز تیم‌های افشین و پرسپولیس جعفریه به مصاف هم رفتند.

در نیمه نخست این مسابقه تیم پرسپولیس جعفریه با تک گل جلال مرادی حریف خود را شکست داد تا به کسب ۳ امتیاز این مسابقه و صعود در جدول رده بندی امیدوار شود.

سبزپوشان افشین نیز در دقایق پایانی نیمه نخست و در جدی‌ترین موقعیت خود روی یک ضربه سر به شدت دروازه جعفریه را تهدید کردند.

در نیمه دوم تیم فوتبال پرسپولیس جعفریه صاحب یک ضربه پنالتی شد که جلال مرادی زننده گل جعفریه این پنالتی را به آسمان زد.

در ادامه با اخراج محمد آلبوخز بازیکن تیم فوتبال افشین کار برای این تیم دشوار شد اما دقایقی بعد تیم پرسپولیس جعفریه هم جلال مرادی زننده تک گل بازی را با دریافت کارت زرد دوم از دست داد تا دو تیم ۱۰ نفره شوند.

در دقیقه ۷۵ پاس عمقی امیرحسین شیخ به مجتبی خوشدل رسید و وی در مصافی تک به تک با مرتضی بزرگی با ضربه آرام و دقیق گل دوم تیم پرسپولیس جعفریه را به ثمر رساند.

جعفریه با این پیروزی ۷ امتیازی شد و خود را به جمع بالانشینان نزدیک کرد اما وضعیت تیم فوتبال افشین با این شکست بغرنج‌تر شد.

درترکیب تیم فوتبال افشین مرتضی بزرگی، امیر مطهری، امیرحسین غفاری نیا، امیرحسین خانی، میلاد گائینی (۸۵-، عادل جوشنی) محمد آلبوخز، سیدمجتبی میرزا‌زاده، محمد حاجی‌زاده، محمدرضا یوسفی، علیرضا باوفا (۵۲- عباس شیبانی) و حمزه کرمانی (۶۵- بهرام احمدی) با هدایت عباس شیبانی حضور داشند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس جعفریه را امیرحسین سیمرغ، محمد صبوحی، مجید فارسی، یونس صبوحی (۷۹- قاسم خوشدل)، احمد خوشدل، سید مرتضی موسوی (۶۴- ابوالفضل غم انگیز)، مجتبی خوشدل، مهدی تکمار، امیرحسین شیخ، جلال مرادی و مرتضی بهاری فرد (۸۱ – رضا خوشدل) با مربیگری امیر شیخ تشکیل دادند.

نقی زمردی به عنوان داور وسط، مصطفی بابایی به عنوان کمک داور اول، احسا درویش اکبر به عنوان کمک داور دوم و محمد راستی به عنوان داور چهارم در کادر داوری این مسابقه حضور داشتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcj8ye8.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما