يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 22142

تسهیلات ویژه ترخیص موتورسیکلت های توقیفی

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم با اشاره به تغییر زمان اجرای طرح توخیص موتور سیکلت ها و خودروهای توقیفی زمان اجرای طرح را اعلام کرد.
تسهیلات ویژه ترخیص موتورسیکلت های توقیفی
به گزارش قم نیوز، سرهنگ احمد صادقی با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) گفت:پلیس راهور استان قم تسیهلاتی را در زمینه ترخیص موتور سیکلت ها و خودروهای توقیفی همزمان با ایام ولادت این بانوی بزرگوار در نظر گرفته بود که به زمان دیگری موکول شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم توضیح داد:به دلیل برخی از مشکلات در ساختار طرح ترخیص، همشهریان می توانند برای بهره گیری از تسهیلات این طرح از ۶ اردیبهشت ماه تا سالروز میلاد امام علی(ع) در روز ۲۳ اردیبهشت ماه ستاد ترخیص پلیس راهور شهید محلاتی مراجعه نمایند.

وی در خصوص این طرح خاطرنشان کرد:صاحبان موتور و خودرو به غیر از وسایل نقلیه ای که با دستور مقام قضایی توقیف شده اند می توانند از مزایای این طرح استفاده کنند.

خاطرنشان می شود؛ پیش از این رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قم اعلام کرده بود که به مناسبت ولادت باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) پلیس راهور استان تسهیلات ویژه ای برای ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در نظر گرفته است.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcau6nu.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما