دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : 22206

اختلاف میان شیعه و سنی شمشیر دشمنان اسلام را تیز‌ تر می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله نوری همدانی گفت: شاید شیعه و سنی در موارد با هم اختلاف نظر داشته باشند اما باید حواسمان باشد که اختلاف میان شیعه و سنی شمشیر دشمنان اسلام را تیز‌تر می‌کند.
اختلاف میان شیعه و سنی شمشیر دشمنان اسلام را تیز‌ تر می‌کند
به گزارش قم نیوز، آیت الله نوری همدانی در دیدار فرمانده انتظامی قم و جمعی از پرسنل پلیس زن استان قم با بیان اینکه مسئله امنیت در جامعه، اظهار کرد: تمام ترقیات و تکامل در بستر حاکمیت امنیت به دست می‌آید.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه تامین کنندگان امنیت کشور از بازوان پرقدرت نظام هستند، افزود: خداوند انسان‌ها را کامل آفریده است و فرقی میان انسان‌ها وجود ندارد و تنها تفاوت انسان‌ها در میزان تقوا، عمل صالح و ایمان آن‌ها است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه دشمنان اسلام با هدف بدبین کردن مسلمانان به اسلام دست به تبلیغات ضداسلامی می‌زنند، تصریح کرد: دشمنان اسلامی گاهی اسلام را متهم به دفاع از اغنیا می‌کند و گاهی آن را قدیمی و کهنه می‌نامند در حالی که امام (ره) با انقلاب اسلامی نشان داد که اسلام ۱۴۰۰ ساله سبب شد تا نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی سرنگون شود و مسلمانان به رشد و ترقی برسند.

وی با بیان اینکه در اسلام برتری و ارزش انسان‌ها به ایمان و اخلاق و عمل صالح است، عنوان کرد: هر کس با تقوا‌تر باشد در درگاه خداوند مقرب‌تر است.

آیت الله نوری همدانی با تاکید براینکه چهره زن در دودمان اهل بیت (ع) برای ما الگوی بزرگی است، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) اولین شهید راه امامت و ولایت است از همین رو مسلمانان به ویژه بانوان جامعه اسلامی با الگوگیری از حضرت زهرا (س) باید هر کجا انحراف از اسلام را مشاهده کردند وارد میدان شوند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم وحدت میان شیعه و سنی تصریح کرد: شاید شیعه و سنی در موارد با هم اختلاف نظر داشته باشند اما باید حواسمان باشد که اختلاف میان شیعه و سنی شمشیر دشمنان اسلام را تیز‌تر می‌کند.

آیت الله نوری همدانی به لزوم بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم اشاره کرد و گفت: تجربه ثابت کرده هر کجا مردم آگاهانه به میدان آمده‌اند پیروزی حاصل شده است.

وی به وظیفه بانوان در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: در اسلام تربیت فرزند بزرگ‌ترین وظیفه زن است از همین رو پیامبر اسلام (ص) فرمود بهشت زیر پای مادران است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcb05b5.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما