پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 22325

مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی قم امروز برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی استان قم با حضور افشین داوری رئیس فدارسیون دو و میدانی کشورمان امروز در قم برگزار می‌شود.
مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی قم امروز برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم اکرمی رئیس هیئت دو و میدانی استان قم امروز به طور رسمی به کار خود در هیئت دو و میدانی استان قم پایان می‌دهد و رئیس جدید این هیئت انتخاب می‌شود.

انتخابات هیئت دو و میدانی استان قم با حضور افشین داوری رئیس فدارسیون دو و میدانی، عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و سیدمهدی غیاثی مدیرکل و معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم امروز پنج شنبه چهارم اردیبهشت از ساعت ۱۳ در سالن همایش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

در این مجمع انتخاباتی، نفرات واجد شرایط از بین نامزدهای انتخاباتی که از مدت‌ها قبل در این مجمع ثبت نام کرده‌اند به بیان برنامه‌های‌خود برای اداره هیئت دو و میدانی و رشد و توسعه این رشته ورزشی در قم می‌پردازند و سپس با انجام رای گیری، رئیس جدید این هیئت مشخص می‌شود.

ریاست هیئت دو و میدانی استان قم از چند سال قبل بر عهده ابوالقاسم اکرمی بود و در این مدت، دو و میدانی استان قم روزهای پرکاری را پشت سر گذاشت اما اکرمی اعلام کرده است که قصد ادامه فعالیت و نیز نامزد شدن برای ریاست این هیئت را ندارد.

کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات دو و میدانی نونهالان کشور و حضور مطلوب در مسابقات نوجوانان پسر و دختر کشور آخرین فعالیت‌های هیئت دو و میدانی در یک ماه اخیر بوده است.

در مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی قم، ۲ نامزد ثبت نام کرده‌اند که یکی از این ۲ نامزد برای مدت ۴ سال مسئولیت رشته دو و میدانی قم را بر عهده می‌گیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdks0x.yt0xx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما