پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 22333

ساخت بیمارستان‌های مجهز در قم نیازمند مدیریت جهادی است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: برای ساخت بیمارستان های مجهز در قم نیاز به انقلابی جهاد گونه و مدیریتی جهادی هستیم تا بتوانیم علاوه بر آن تجهیز تمامی زیر ساخت‌های درمانی استان قم را بازسازی کنیم.
ساخت بیمارستان‌های مجهز در قم نیازمند مدیریت جهادی است
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ایرانی خواه در دیدار با آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه وزیر محترم بهداشت تاکیدات بسیار زیادی برای حضور به قم داشته‌اند اظهار کرد: قرار بود هفته گذشته وزیر بهشدات به قم بیاید ولی متاسفانه به دلیل برخی از برنامه این دیدار‌ها کنسل شد.

وی با اشاره به اینکه هفته سلامت در قم نیز به بهترین شکل ممکن برگزار شده است تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های ارزشمندی که دولت به عمل آورده است به زودی یک تحول بسیار اساسی در کشور ایجاد می‌شود.

ایرانی خواه با اشاره به اینکه بیمار تنها باید غم بیماری را داشته باشد و نه دغدغه مالی را عنوان کرد: از این ماه ، دغدغه مردم برای پرداخت هزینه و سرگردانی از بیمارستانی به بیمارستان دیگر را نداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به برخی از تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: باید در حوزه سلامت تلاش بسیار زیادی توسط دولت و زیر مجموعه‌ها انجام شود.

وی ساختار بهشداشتی قم را بسیار ضعیف توصیف کرد و افزود: ما از بسیاری از شهرهای دیگر کشور عقب‌تر هستیم و تنها در استان یک بیمارستان به صورت درست ارائه خدمات می‌کند و امیدواریم این زیرساخت‌ها در قم ارتقاء پیدا کند.

ایرانی خواه با اشاره به اینکه ما برای اجرای این طرح‌ها نیاز به حمایت مراجع تقلید داریم تصریح کرد: ما نیاز به انقلابی جهاد گونه و مدیریتی جهادی در حوزه زیر ساخت‌های حوزه درمان قم نیاز داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه امیدوارم بیمارستان‌های مجهز جایگزین بیمارستان‌های فرسوده استان قم شود گفت:قدم‌های بسیار زیادی توسط دولت برای افزایش جمعیت انجام شده و دولت نیز نظر دارد تنها سزارین زمانی انجام شود که مادر در خطر باشد.

وی خاطر نشان کرد: کلیه مراکز جلوگیری از تولید نسل در قم تعطیل شده‌اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc11qi.2bqi18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما