پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : 22356

وزش باد شدید در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی قم از وزش باد شدید در بعد از ظهر امروز خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته وزش باد به 70 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.
وزش باد شدید در قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی از وزش باد شدید در بعد از ظهر امروز خبر داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته وزش باد به ۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: فردا روز آرامی پیش‌رو خواهیم داشت فقط در ساعات بعد از ظهر امروز به صورت موقت و خفیف وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

قاضی میانگین دمای امروز را ۲۹ درجه اعلام کرد و گفت: دمای هوا جمعه ۲۹ و شنبه ۳۰ درجه خواهد بود همچنین آسمانی آرام برای روز شنبه پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌کل استان قم با بیان اینکه حداقل میانگین دمای هوای هفته گذشته در ایستگاه هواشناسی راهجرد ۱۳ درجه سانتیگراد ثبت شده است، گفت: حداکثر دما در هفته گذشته نیز در ایستگاه کوه سفید ۳۱ درجه سانتیگراد گزارش شد.

قاضی کمینه و بیشینه میانگین رطوبت نسبی هفته گذشته در این استان قم را به ترتیب ۱۶ و ۵۸ درصد اعلام کرد و ابراز داشت: امروز کمینه و بیشینه رطوبت نسبی نیز ۲۴ و ۶۷ درصد خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای هفته آینده آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه و سه‌شنبه وزش باد شدید همراه با بارش پراکنده و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه آسمانی نیمه ابری و آرام از لحاظ وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch-xni.23nimdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما