شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 2241
بنایی تأکید کرد:

بانک‌ها و موسسه‌های مالی برای محرومیت زدایی قم سرمایه‌گذاری کنند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار سرمایه‌گذاری بانک ها و موسسه های مالی و اعتباری برای کاهش محرومیت در استان قم شد.
بانک‌ها و موسسه‌های مالی برای محرومیت زدایی قم سرمایه‌گذاری کنند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی بنایی در دیدار با صفاری نیا، سرپرست بانک ملت استان قم گفت: بانک ملت جزو اولین نهادهای اقتصادی بود که با عرضه سهام وارد بخش خصوصی شد و امیدواریم این بانک نماد کارآمدی بخش خصوصی در عرصه بانکداری باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان ادامه داد: بانک ملت باید در تحولات داخلی و خارجی عملکردی موفق داشته باشد و ملزم به رعایت اصول بانکداری اسلامی باشد.

بنایی با اشاره به اینکه هر چه بیشتر در قم سرمایه و اعتبار جذب شود توان مالی استان بالاتر می رود تصریح کرد: با سرویس دهی مدیریت شده و ارائه خدمات منظم در بخش اعتبارات به همشهریان عزیز بخشی از مشکلات مالی مردم استان برطرف خواهد شد.

نماینده قم افزود: باید برنامه‌ای تدوین شود تا سرمایه گذارانی که در قم فعالیت می‌کنند احساس کنند مورد توجه بانک ها هستند و اهمیت وافری به طرح های بخش خصوصی مبذول گردد.

آبادانی قم نیازمند منابع مالی است
عضو فراکسیون اصولگرایان با اشاره به تشکیل بنیاد توسعه قم افزود: آبادانی قم نیازمند منابع مالی است و در این راه بانک‌ها و موسسات مالی باید با مشارکت و ارائه طرح های اثرگذار پیشقدم باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه اگر در گذشته آینده نگری بهتری صورت می گرفت هم اکنون دچار محرومیت کنونی نبودیم افزود: خوشبختانه با شروع پروژه‌های عمرانی ناگزیر از رسیدن به مقصد هستیم پس چه بهتر که با تسریع در اجرای این پروژه ها زودتر به مقصد برسیم.

وی افزود: در حال حاضر همه باید تلاش کنیم قطار عمران و آبادانی قم هر روز که می‌گذرد شتاب بیشتری بگیرد.

در این دیدار آقای صفاری نیا با اعلام آمادگی بانک ملت برای سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی و بخش خصوصی ابراز امیدواری کرد با تدوین برنامه ای سازمان یافته این بانک در آبادانی و محرومیت زدایی استان قم مؤثر باشد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.ynuk49nu65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما