شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : 22443

دروازه‌بان اتحاد قم از لیگ جوانان کشور محروم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال جوانان اتحاد قم در آخرین بازی خود از مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان کشور برابر تیم شهرداری امیرکلا مازندران بدون دروازه‌بان اصلی خود به میدان می‌رود.
دروازه‌بان اتحاد قم از لیگ جوانان کشور محروم شد
به گزارش قم نیوز، فوتبالیست‌های آینده‌دار و مستعد استان قم در ترکیب تیم فوتبال اتحاد برای اینکه بار دیگر به موفقیت‌های خود در مسابقات فصل جاری لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور ادامه بدهند و به صعود به لیگ دسته اول جوانان کشور نزدیک‌تر شوند امروز مجبور به شکست تیم شهرداری امیرکلا مازندران هستند اما بدون دروازه بان اصلی خود به میدان می روند.

بازی‌های مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور از چهارم اردیبهشت ماه در شهر مقدس قم آغاز شده است، در حالی که تیم اتحاد از رقبای خود میزبانی می‌کند، این تیم در نخستین گام به مصاف شهرداری همدان رفت و با دست پر از میدان خارج شد.

تیم فوتبال جوانان اتحاد قم در نخستین مسابقه خود از مرحله نهایی مسابقات لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برابر شهرداری همدان صف‌آرایی کرد که یکی از بهترین بازی‌های خود در این فصل را به نمایش گذاشت و با کسب برتری با اختلاف سه گل به کار خود پایان داد.

فوتبالیست‌های تیم اتحاد قم در نخستین بازی خود در این مرحله مقابل تیم فوتبال جوانان شهرداری همدان به میدان رفتند و در حالی که انگیزه بسیار بالایی برای شروع موفق در این مرحله داشتند میهمان خود را با نتیجه پرگل چهار بر یک در هم کوبیدند.

این بازی در حضور تماشاگران فوتبال دوست قمی در اوج حساسیت برگزار شد، چراکه در آغاز کار، هیچ یک از دو تیم اتحاد قم و شهرداری همدان نمی‌خواستند دست خالی از این بازی خارج شوند، اما برتری فوتبالیست‌های اتحاد قم با تنها گلی که این تیم در نیمه نخست به ثمر رساند به حریف دیکته شد.

در ۴۵ دقیقه اول رقابت دو تیم تنها یک بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت و این گل سهم تیم جوانان اتحاد قم بود که توسط محسن نصرت الله به ثمر رسید تا شاگردان موسی رفیعی بعد از شنیدن نصایح مربیان خود با اعتماد به نفس بیشتری گام به نیمه دوم بگذارند.

در نیمه دوم این بازی بار دیگر نبض و کنترل جریان مسابقه در اختیار فوتبالیست‌های تیم اتحاد قم بود و شاگردان رفیعی توانستند سه بار دیگر به گل برسند در حالی که چهره شاخص آنها یعنی محسن نصرت الله توانست دو گل دیگر به ثمر برساند و صدرنشین جدول گلزنان نیز بشود.

تنها گل تیم میهمان یعنی شهرداری همدان نیز در دقیقه ۸۵ بازی به ثمر رسید تا این تیم تنها با اختلاف ۳ گل بازنده دیدار نخست خود در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ منطقه‌ای فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در مقابل تیم فوتبال جوانان اتحاد قم باشد.

با این حال اتحاد قم در روز دوم که با تمام توان خود به مصاف تیم آبی پوشان تبریز رفته بود نتوانست با نتیجه خوبی میدان را ترک کند و در حالی که بارها موقعیت خوب گلزنی را از دست داد در مقابل میهمان تبریزی خود با یک گل شکست خورد.

اتحاد قم در این دیدار تا دقیقه ۹۰ دروازه خود را بسته نگه داشت اما در لحظات تلف شده بازی دروازه بان این تیم که در نقل و انتقالات جذب شده است یعنی سیدحسن موسوی درون محوطه جریمه بر روی مهاجم حریف خطا کرد و ضمن تقدیم پنالتی به تیم آبی پوشان از داور لرستانی بازی کارت قرمز گرفت و بدین ترتیب دیدار حساس تیمش با شهرداری امیرکلا مازندران را از دست داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcexe8w.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما