يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : 22478

افتتاح بزرگترین بوستان تفریحی و ورزشی قم در سالروز تشکیل شورا

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: افتتاح بوستان جوان در سالروز تشکیل شورا است که این بوستان یکی از بزرگترین مراکز تفریحی و ورزشی در سطح استان قم است.
افتتاح بزرگترین بوستان تفریحی و ورزشی قم در سالروز تشکیل شورا
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در شصت و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر که صبح امروز در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد اظهار کرد: نخست باید گفت در هفته گذشته سالروز گرامیداشت شیخ بهایی و روز معماری را داشته ایم که امیدواریم شهر قم به سمت معماری اسلامی پیش برود که این امر یکی از درخواست های مقام معظم رهبری است.

شهردار قم افزود: باید یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی داشت و از سوی دیگر در دو روز آینده روز شورا ها را داریم که شاید یکی از شوراهای مناسب در سطح کشور باشیم که این تنها به دلیل همدلی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر است که واقعیت این است که یکی از نقاط تجلی خرد جمعی که آیات قرآن کریم و روایت به آن تاکید داشته است.

وی تصریح کرد: افزایش اعضای شورای اسلامی شهر به معنای عملکرد مثبت شورای اسلامی شهر است که خرد جمعی سبب ارتقا کیفیت شورای اسلامی شهر شده است البته تنها مشکلی که در مجموع شهرداری ها وجود دارد این است که پس از تشکیل شورا ها مقرر شده بود که شهرداری یک نهاد مردمی باشد اما با توجه به اقدامات دولت تدبیر و امید شهرداری به یک نهاد دولتی در حال تبدیل شدن است.

دلبری ابراز کرد: واقعیت این است که با تشکیل جلسات متعددی که از سوی شهرداری ها و شورای اسلامی شهر برگزار می شود به ضرر شهرداری است و در این میان دستورات و مصوبات شهری خوب و مناسبی صورت نمی گیرد که با توجه به این موضوع شهرداری در حال تبدیل شدن به یک نهاد دولتی است.

شهردار قم بیان کرد: افتتاح بوستان جوان در سالروز تشکیل شورا است که این بوستان یکی از بزرگترین مراکز تفریحی و ورزشی در سطح استان است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc40qi.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما