يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : 22504

قانون برای همه است/ مالیات بر ارزش افزوده باید اخذ شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون برای همه است و در مورد مالیات بر ارزش افزوده نیز همه مصرف‌کنندگان در مورد کالاهای مختلف ملزم به پرداخت آن هستند.
قانون برای همه است/ مالیات بر ارزش افزوده باید اخذ شود
به گزارش قم نیوز،‌ علی لاریجانی عصر امروز در جمع اعضای انجمن صنفی کارفرمایی سنگ‌تراشان ایران با اشاره به صحبت‌های برخی از اعضای این انجمن در مورد مشکلات فروش سنگ و مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: این مالیات باید بر روی قیمت تمام شده کالا لحاظ و از مشتری اخذ شود.

وی افزود: همه مصرف‌کنندگان موظف به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در مورد هر کالایی هستند که مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده قرار گرفته و فروشندگان و تولیدکنندگان باید این مالیات را هنگام فروش به مصرف‌کننده از او دریافت کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون برای همه است عنوان داشت: اگر مشکل شما در عدم پرداخت به موقع وجوه از سوی خریداران است می‌توان مهلت تنفسی را در نظر گرفت تا مبالغ کالاهای فروخته شده به دست شما برسد.

وی ادامه داد: اگر مشکل شما در مورد انباردارهاست که مالیات بر ارزش افزوده را از مصرف‌کننده نهایی دریافت نمی‌کنند باید طرحی را به ما ارائه دهید تا به دولت منتقل کنیم.

لاریجانی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال اجرای قانون هستید و برای این کار آماده‌اید پیشنهادات خود را به صورت مکتوب ارائه دهید تا بتوان زمینه اجرایی شدن آنها را بررسی و فراهم کرد زیرا تا زمانی که اراده‌ای برای اجرای صحیح قانون وجود نداشته باشد و شما مشکل را با راهکاری بجا حل نکنید آن معضل همچنان پابرجا خواهد بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc0pqi.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما