دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 22524

کشتی‌گیر نوجوان قمی راهی تایلند می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: علی اصغر شهبازی کشتی گیر نوجوان قمی به منظور شرکت در مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا راهی تایلند می‌شود.
کشتی‌گیر نوجوان قمی راهی تایلند می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان فهرست نهایی نفرات اعزامی به مسابقات کشتی نوجوانان آسیا را اعلام کرد که بر این اساس نام یک کشتی گیر قمی نیز در این فهرست به چشم می‌خورد.

رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر چونبوری تایلند برگزار می‌شود که تیم ملی کشورمان نیز در این مسابقات حاضر است.

علی اصغر شهبازی کشتی گیر قمی و فرنگی کار سنگین وزن کشورمان همراه با تیم ملی عازم این رقابت‌ها می‌شود و وی در حالی در تایلند با حریفان خود سرشاخ می‌شود که با قهرمانی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم رقابتهای کشوری توانست جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کند.

نکته دیگر درباره لیست نهایی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان حضور روح الله میکائیلی مربی ارزنده قمی کشتی کشورمان به عنوان مربی این تیم در این رقابت هاست که به همراه علی اشکانی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را بر عهده دارد.

در ترکیب تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران اعزامی به این رقابت‌ها علاوه بر علی اصغر شهبازی، در وزن ۴۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری، در وزن ۴۶ کیلوگرم پویا ناصرپور و مصطفی کلاوی، در وزن ۵۰ کیلوگرم محمدرضا آقانیا، در وزن ۵۴ کیلوگرم امین قلاوند، در وزن ۵۸ کیلوگرم کرامت عبدولی، در وزن ۶۳ کیلوگرم مهدی زیدوند، در وزن ۶۹ کیلوگرم محمد برزگرزاده، در وزن ۷۶ کیلوگرم آرمان علیزاده و در وزن ۸۵ کیلوگرم علی خلیل‌زاده حضور دارند.

این در حالی است که کشتی قم در اوزان دیگر نیز علاوه بر شهبازی نامزدهایی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی داشت که در ‌‌نهایت تنها علی اصغر شهبازی موفق به کسب این افتخار شد.

محمد جواد رضایی کشتی گیر وزن ۴۲ کیلو گرم به همراه علیرضا نجاتی کشتی گیران قمی دعوت شده در این وزن به اردوی تیم ملی بودند که در کنار محمدرضا مختاری فرنگی کار استان فارس برای به دست اوردن دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی نوجوان در مسابقات آسیایی رقابت کردند اما در ‌‌نهایت کشتی گیر استان فارس برای اعزام به مسابقات آسیایی انتخاب شد.

دیگر کشتی گیر قمی دعوت شده به تیم ملی حسین ابراهیمی در دسته ۶۳ کیلوگرم بودکه به همراه هاشم محمودی از اردبیل و مهدی زیدوند از خوزستان در این دسته حضور پیدا کرد که دو بنده تیم ملی به مهدی زیدوند رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceen8w.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما