چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 22553

تجلیل از افتخارآفرینان کاراته قم در مسابقات آسیایی سریلانکا

قم نيوز : قم نیوز: افتخارآفرینان کاراته استان قم در مسابقات آسیایی سال 2013 به میزبانی کشور سریلانکا در مراسمی ویژه مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
تجلیل از افتخارآفرینان کاراته قم در مسابقات آسیایی سریلانکا
به گزارش قم نیوز، با برگزاری مراسمی در باشگاه پیام تهران قرار است سبک شیتوریو شوکوکای یونیون کاراته کشورمان از قهرمانان آسیایی و جهانی خود تجلیل کند در حالی که بین تجلیل شونده‌ها در این مراسم کاراته‌کاهای قمی نیز حضور خواهند داشت.

سبک شیتوریو شوکوکای یکی از سبک‌های فعال کاراته در کشور به شمار می‌رود که بعد از موفقیت‌های متعدد کاراته‌کاهای خود در میادین مهم سال گذشته، در نظر دارد از قهرمانان مسابقات آسیایی و جهانی و نیز داوران و نمایندگان نمونه سبک خود تجلیل کند.

در هماهنگی مسئولان این سبک با فدراسیون کاراته، هشتمین دوره مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات آسیایی و جهانی سال ۹۲ و نیز داوران و نمایندگان نمونه سبک شیتوریو شوکوکای یونیون ۱۱ اردیبهشت ماه در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی ورزشی پیام تهران برگزار می‌شود.

قهرمانان سبک شیتوریو شوکوکای کاراته کشور که قرار است در این مراسم از آنها تجلیل شود، محمدحسین محبی، محسن یعقوبی، علیرضا ستوده، محمد محسنی، حمیدرضا صادقی، منصور بهرامی، سید مهدی خوش فطرت و مهدی بنی‌حسن هستند.

همچنین در این مراسم به پاس افتخارآفرینی در میادین برون مرزی سال ۱۳۹۲ از علی واشانی، حسن فردوئی، علی زارع، سید مسعود موسوی، مجتبی زنگنه، سعید فلاح، عرشیا واشانی، محمدصادق فضل‌الهی و مهدی علی‌اکبری قدردانی و تجلیل خواهد شد.

علی محمدی، رضا شاهرخ، یزدان رمضانی، حسین کارگزار، علی خسروی، ایمان متقیان نژاد، عرفان طباطبایی، مرتضی محمدی، نازفر نیکجو، سبحان سلیمانی، نیکان افشار، فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، امیر یاری، فرید حقیقی، مرتضی حسن‌زاده، مهرداد بهرامی، امیرمحمد حسن سعدی و مهدی امامی نیز دیگر نفراتی هستند که در سال گذشته توانسته‌اند برای ورزش کاراته کشور در این سبک افتخارآفرین شوند.

نمایندگان سبک و داوران تجلیل شونده نیز عباس حسن سعدی، نصرت الهی کریمی، رحیم رحیمی، ایوب پور رفاهی، نوروز چالاکی، حلیمه حسینی، ندا پارسا، ژاله مروتی، ژیلا مروتی، سید ابوالقاسم شیخان، غلامرضا آتش پنجه، علی ظهرابی و سعید شریف‌زاده هستند در حالی که این مراسم از ساعت ۱۰ تا ۱۳ روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

این در حالی است که در خرداد ماه سال ۱۳۹۲ بود که رقابت‌های آسیایی سبک شیتوریو شوکوکای یونیون با شرکت برترین‌های قاره کهن از کشورهای مختلف آسیایی در سریلانکا برگزار شد و کاراته‌کاهای قمی نیز به مدال‌های متنوع و رنگارنگ دست یافتند.

در این رقابت‌ها تیم ملی کاراته کشورمان موفق به کسب ۱۴ مدال خوشرنگ طلا و ۹ نشان نقره و کسب عنوان قهرمانی آسیا شد در حالی که کاراته‌کاهای قمی حاضر در این دوره از مسابقات نیز خوش درخشیدند و نقش موثری در موفقیت تیم ملی داشتند.

محمد محسنی، سیدمهدی خوش‌فطرت و محسن یعقوبی طلایی‌های تیم اعزامی کاراته شیتوریو شوکوکای یونیون کشورمان در این مسابقات بودند در حالی که حسن فردویی و مهدی بنی‌حسن صاحب نشان نقره شدند و علی محمدی و صادق فضل‌اللهی نیز به نشان برنز دست یافتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgwn9x.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما