پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 22590

لغو مسابقه بوکسور قمی در انتخابی بازی های آسیایی

قم نيوز : قم نیوز: مسابقه انتخابی بوکسور قمی در دور انتخابی تیم ملی بوکس کشورمان اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴، به دلیل عدم حضور ایمان طیبی بوکسور شیرازی لغو شد.
لغو مسابقه بوکسور قمی در انتخابی بازی های آسیایی
به گزارش قم نیوز، در دور انتخابی تیم ملی بوکس کشورمان، قرار بود ایمان طیبی بوکسور شیرازی و محمد مردی بوکسور جوان قمی روی رینگ بروند که این مسابقه به دلیل عدم حضور ایمان طیبی برگزار نشد.

علت عدم حضور طیبی مشخص نیست اما محمد مردی بوکسور قمی تیم ملی اعلام کرده که طیبی خود را به تهران نرسانده و به همین دلیل مسابقه‌اش با طیبی لغو شده است.

تیم ملی بوکس کشورمان در حال برگزاری اردوی‌های تمرینی است و به منظور آماده سازی بیشتر جهت شرکت در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی عازم تورنمنت ازبکستان می‌شود.

این در حالی است که وضعیت ریاست فدارسیون بوکس هنوز مشخص نیست و پس از ۲ بار لغو انتخابات فدارسیون بوکس در زمستان ۹۲، گفته می‌شود انتخابات این فدراسیون سرانجام روز ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

بلاتکلیفی فدراسیون بوکس سبب شده ملی پوشان این رشته ورزشی امیدوار به مدال در بازی‌های آسیایی، با مشکل آماده سازی و ابهام در برگزاری اردوهای برون مرزی مواجه شوند.

محمد مردی بوکسور قمی وزن ۵۲ کیلوگرم کشورمان یکی از امیدهای کسب مدال تیم ملی بوکس کشورمان محسوب می‌شود که برای نخستین حضور خود در بازی‌های آسیایی تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام می‌دهد.

محمد مردی که با ۲۰ سال سن در مسابقات بوکس جوانان جهان نیز شرکت کرده است در راه حضور در بازی‌های آسیایی باید در مبارزه‌ای انتخابی به مصاف ایمان طیبی بوکسور ۳۲ ساله و با تجربه تیم ملی برود و پس از برگزاری این مسابقه روز ۲۲ اردیبهشت راهی ازبکستان می‌شود.

تیم ملی بوکس قرار است پس از برگزاری مسابقات بین المللی ازبکستان در تورنمنت روسیه و چین نیز شرکت کند و پس از آن در اردوی مشترک تمرینی در ایتالیا به همراه تیم ملی این کشور حضور پیدا می‌کند.

بوکس قم علاوه بر محمد مردی، یک بوکسور دیگر به نام احسان خدایاری در وزن ۶۹ کیلوگرم دارد که وی از مرحله سوم اردوی تیم ملی کشورمان به بقیه ملی پوشان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchvmni.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما