پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 22605

فضای مجازی فرصتی مناسب برای تبلیغ اسلام به شیوه‌های نوین است

قم نيوز : قم نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : فضای مجازی در دنیای امروز بسیار تاثیرگذار است و در تلاش هستیم تا امکاناتی را فراهم کنیم که این بستر در خدمت اسلام قرار گیرد.
فضای مجازی فرصتی مناسب برای تبلیغ اسلام به شیوه‌های نوین است
به گزارش قم نیوز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی سخن می‌گفت، اظهار کرد: هنگامی که برای سفر به قم، با رئیس جمهور دیدار می‌کردم، ایشان سلام خود را به شما رساندند و از دعاهای شما برای موفقیت دولت تشکر کردند.

محمود واعظی افزود: این دولت متعلق به خود شماست و انشاء الله مشکلات کشور را با کمک شما حل کند و البته مشکلات زیاد است و دولت می‌خواهد در زمانی کوتاه، مشکلات اساسی کشور را کم کند و آن‌ها را حل کند.

این عضو کابینه با اشاره به مشکلات فراوان مردم، تصریح کرد: تلاش دولت بر این است که وضعیت معیشت مردم بهتر شود و بین مردم و مسئولین و روحانیت اکنون شاهد همدلی و وحدت هستیم و امیدواریم با همراهی روحانیت، این همدلی باقی بماند.

واعظی خاطرنشان کرد: دولت در ارتباطات با مسائل داخلی و خارجی مشکلات زیادی دارد و در داخل کسانی هستند که شایعات زیادی برای دولت درست می‌کنند و تبلیغات غیر واقعی صورت می‌دهند، و احتمالا خبرهایی نیز برای این و آن ور نقل می‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به جایگاه ایران در منطقه و جهان، اظهار کرد: تصویر ایران و چهره ایران در منطقه بسیار متفاوت از گذشته شده است که این به علت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و قدرت و پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی است و در حالی که همه کشورهای منطقه درگیری دارند، ایران با ثبات ایستاده است.

واعظی افزود: فضای مجازی در دنیای امروز بسیار تاثیرگذار است و در تلاش هستیم تا امکاناتی را فراهم کنیم که این بستر در خدمت اسلام قرار گیرد و این مسئله برای ما بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: هم اکنون در قم امکاناتی برای اینترنت و پهنای باند وجود دارد اما آن چه که به آن نیاز داریم، ۱۰ برابر این است و در دنیای امروز، تبلیغ متحول شده است و تمرکز تبلیغ بر صدا و تصویر و نوشته است و ما باید این امکانات را فراهم کنیم.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: فضای مجازی باید مطابق اعتقادات و فرهنگ ما باشد و البته ضررهای نیز وجود دارد که باید آن‌ها را مدیریت کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenp8w.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما