کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از اشک‌ها و لبخند‌ها تا شادی بی‌اندازه میزبان

خبرگزاری تسنیم , 12 ارديبهشت 1393 ساعت 0:43

قم نیوز:‌مسابقات فوتبال گروه دوم لیگ نوجوانان کشور به میزبانی قم به پایان رسید و تیم فوتبال افشید قم با برتری در بازی پایانی برابر جنوب اهواز به لیگ بر‌تر نوجوانان کشور صعود کرد.


به گزارش قم نیوز، در سومین روز این پیکار‌ها، تیم فوتبال افشید قم با نتیجه یک بر صفر جنوب اهواز را برد و لیگ برتری شد اما مسابقات روز پایانی با حاشیه‌هایی همراه بود.

در جریان دیدار تیم‌های افشید قم و جنوب اهواز، فشار روانی بسیار زیادی بر نیمکت دو تیم وارد می‌شد به طوری که مربیان دو تیم به طور مداوم در حال فریاد زدن در کنار زمین بودند.

پس از گل پیروزی بخش افشید، مجتبی کنعانی یکی از مربیان افشید برای راهنمایی کردن حسن عزیزی دروازه‌بان افشید خود را به پشت دروازه افشید رسانده بود که داوود سیاح نماینده فدارسیون فوتبال وی را به منطقه فنی هدایت کرد.

پس از سوت پایان مسابقه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال افشید به میدان ریختند و به شادی و ابراز احساسات پرداختند اما بازیکنان اندوهگین جنوب اهواز در گوشه‌ای از میدان نظاره گر شادی تیم میزبان بودند تا نمایشی متضاد از اشک‌ها و لبخند‌ها در ورزشگاه تختی نمایان شود.

بازیکنان افشید پس از پایان بازی رسول آریانپور، مجتبی کنعانی، محمد جعفری و موسی محمدی عوامل فنی افشید را با شادی و خوشحالی به آسمان پرتاب کردند تا مربیان خود را در شادی خود سهیم کنند.

سرمربی تیم جنوب اهواز پس از سوت پایان بازی در حالی که به شدت عصبانی بود تیم افشید قم را به استفاده از بازیکنان غیر قانونی متهم کرد اما پس از چند دقیقه با فروکش کردن ناراحتی خود، ضمن عذرخواهی صعود تیم افشید قم را به کادر فنی این تیم تبریک گفت.

باشگاه افشید در پایان این مسابقات یک عدد جام نمادین به ورزشگاه آورده بود که بازیکنان افشید در پایان این مسابقات با آن عکس یادگاری گرفتند البته در لیگ‌های پایه که حکم شناسایی تیم‌های صعود کننده را دارد، جامی به تیم‌های صعود کننده داده نمی‌شود.

انتهای پیام/ 126


کد مطلب: 22627

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/22627/اشک-ها-لبخند-ها-شادی-بی-اندازه-میزبان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir