شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 22658

همایش روز قشر بسیج فرهنگیان در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: همایش روز قشر بسیج فرهنگیان استان قم با حضور سردار اثباتی فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل نیروهای مسلح در سالن سینما تربیت برگزار شد.
همایش روز قشر بسیج فرهنگیان در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در همایش روز قشر بسیج فرهنگیان استان که همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری برگزار شد، ابتدا عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان طی سخنانی به ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده در سازمان بسیج فرهنگیان و کانون‌های بسیج اداره کل و نواحی آموزش و پرورش استان پرداخت و بر نقش بسیج در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد فرهنگیان استان قم عضو حلقه‌های صالحین کانون‌های بسیج فرهنگیان نواحی و ادارات آموزش و پرورش هستند افزود: یقینا سایر فرهنگیان عزیز نیز در دیگر رده‌های بسیج فعالیت دارند.

در ادامه این مراسم سردار اثباتی فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی با گرامیداشت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، خاطراتی از سجایای اخلاقی این شهید بزرگوار نقل کرد.

وی سپس به بررسی ابعاد و ویژگی‌های جنگ نرم پرداخت و گفت: جنگ نرم در حوزه‌های فردی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، محیط زیست و رزمی و نظامی گسترش دارد.

اثباتی ادامه داد: در این میان، مقام معظم رهبری بر اقتصاد و فرهنگ تاکید کردند و قطعا زیربنای این دو، توجه ویژه به مقوله علم است.

وی توجه به موضوع جنگ نرم را وظیفه ذاتی معلمان بسیجی دانست و گفت: شرط پیروزی در جنگ نرم، داشتن ایمان، معرفت و مطالعه است.

در پایان این مراسم، فرهنگیان بسیجی فعال در حلقه‌های تربیتی صالحین و برگزیدگان استانی و راه یافته به مرحله کشوری مسابقات علمی پژوهشی فرهنگیان تجلیل شدند.

در این مراسم، فقیهی معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم، شیخ‌الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین وی، افشین گودرزی مسئول سازمان بسیج رسانه و معاون روابط عمومی سپاه، میرهادی مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی، حجت‌الاسلام عیسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار، روسای نواحی آموزش و پرورش، مدیران کانون‌های بسیج آموزش و پرورش و جمع کثیری از فرهنگیان بسیجی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc4eqi.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما