شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 22682

صعود پیام قم به رتبه سوم و ادامه ناکامی‌های افشین

قم نيوز : قم نیوز: هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول قم با صعود پیام قم به رتبه سوم و ادامه ناکامی‌های افشین دنبال شد.
صعود پیام قم به رتبه سوم و ادامه ناکامی‌های افشین
به گزارش قم نیوز، هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم ادامه یافت و رده های میانی جدول رده بندی دستخوش تغییر شد اما در انتهای جدول جابجایی رخ نداد.

در بازی تیم های افشین و پیام که در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی قم آغاز شد تیم‌های فوتبال پیام و افشین پس از تساوی بدون گل در نیمه نخست، بازی جذاب تری را در نیمه دوم به نمایش گذاشتند که در ‌‌نهایت سفید پوشان پیام امتیاز کامل این بازی پر برخورد را از آن خود کردند.

در این مسابقه پیام در اوایل نیمه دوم به گل رسید و اندوخته‌های خود را در دقیقه ۹۰ بازی از روی نقطه پناتی دو برابر کرد تا شرایط بحرانی تیم فوتبال افشین ادامه پیدا کند.

سبزپوشان افشین که در تمامی بازی‌های این فصل خود شکست خورده بودند با امید با کسب امتیاز و فرار از انتهای جدول پا به میدان گذاشتند اما حتی حضور محمد لاجوردی مربی قدیمی و پیشکسوت این باشگاه بر روی نیمکت این تیم هم موثر نبود و افشین کماکان در قعر جدول باقی ماند.

عباس شیبانی مربی – بازیکن تیم فوتبال افشین که در نیمه دوم مسابقه به میدان امده بود در دقیقه ۷۲ در پی خطای شدید روی بازیکن حریف با کارت قرمز مستقیم مسلم ریحانی داور مسابقه مواجه شد و زمین بازی را ترک کرد.

تیم فوتبال پیام در این بازی با ترکیب محمد ذوقی، امید همتی، وحید سمامی (۵۱- عماد دادخواه و ۹۰- احد نیک سیرت)، محمد زند، مصطفی ریحانی، علی محمد روحانی، محمدحسن شریفی، محمد آرش زمانی (۶۲- علیرضا فرشادی)، قاسم محقق، ابوالفضل رضاقلی، حمیدرضا نمازی (۸۷- محمد عبداللهی) با مربیگری ابراهیم خودکار به میدان آمد.

در ترکیب تیم فوتبال افشین نیز ایوب عباسی، محمد طباطبایی، امیرحسین غفاری نیا، داوود قنبری، میلاد گائینی، محمد آلبوخز، محسن نادری (۵۰- عباس شیبانی)، سعید پیرمنشی (۷۰- بهرام احمدی)، محمدرضا یوسفی، علیرضا باوفا و عادل جوشنی (۵۶- محمد حاجی‌زاده) با هدایت عباس شیبانی حضور داشتند.

قضاوت این بازی بر عهده مسلم ریحانی بود و سید ابوالقاسم موسوی منش به عنوان کمک داور اول، وحید نادعلی به عنوان کمک داور دوم و جواد نصر اللهی به عنوان داور چهارم در کادر داوری این بازی حضور داشتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcj8me8.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

زهیر
بسم الله الرحمن الرحیم،باسلام چرابازیکن احدنیک سیرت درلیست تعویضی هابود؟بنده خداگریه اشدراومد_یاحق