يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 22701

فوتسالیست‌های قمی برابر استرالیا به میدان می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: علیرضا وفایی و اصغر حسن‌زاده فوتسالیست‌های قمی امروز در ترکیب تیم ملی فوتسال در دور گروهی مسابقات قهرمانی آسیا برابر استرالیا به میدان می‌روند.
فوتسالیست‌های قمی برابر استرالیا به میدان می‌روند
به گزارش قم نیوز، دور گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا امروز به پایان می‌رسد و ملی پوشان فوتسال کشورمان که از وجود ۲ بازیکن قمی در ترکیب خود بهره مندند، با استرالیا روبرو می‌شوند.

اصغر حسن‌زاده بازیکن باتجربه قمی تیم فوتسال نوریلسکی روسیه که در ۲ مسابقه قبلی برابر اندونزی و چین ۴ گل به ثمر رسانده امروز در تلاش است آمار گل‌های ملی خود را بیشتر کند اما خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال ممکن است به وی در بازی امروز استراحت دهد.

علیرضا وفایی دیگر بازیکن قمی تیم ملی کشورمان و باشگاه ماهان تندیس قم نیز که در هر ۲ بازی نخست برای تیم ملی ایران بازی کرده امروز نیز در ترکیب تیم ملی برابر استرالیا به میدان می‌رود گرچه مسابقه ملی پوشان برابر استرالیا تشریفاتی است و تیم ملی کشورمان پیش از این صعودش را به دور بعد مسجل کرده است.

تیم ملی کشورمان در مسابقه نخست خود ۵ بر یک مقابل اندونزی پیروز شد در حالی که گل چهارم تیم ملی کشورمان را علی اصغر حسن‌زاده به ثمر رساند و علیرضا وفایی نیز در ترکیب تیم ملی فوتسال حضور داشت.

در مسابقه دوم، تیم ملی با ۱۲ گل چین را در هم کوبید که اصغر حسن‌زاده هت تریک کرد و ۳ گل به ثمر رساند اما پای علیرضا وفایی به گل باز نشد.

مسابقه امروز تیم‌های ایران و استرالیا از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در هوشی می‌نه ویتنام برگزار می‌شود و این در حالی است که تیم‌های ملی ازبکستان، تایلند و ژاپن مهم‌ترین حریفان ایران در راه قهرمانی فوتسال اسیا محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcb8zb5.rhb5gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما