قم نيوز : قم نیوز:طرح آفاق اندیشه با هدف توانمندسازی کادر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم در سه هفته با حضور آیت الله ممدوحی در مجتمع یاوران مهدی (عج) جمکران برگزار شد.
طرح آفاق اندیشه ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، آیت‌الله حسن ممدوحی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه دوره آفاق اندیشه ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به این‌که بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) است، اظهار کرد: بسیج از نهادهایی است که در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش اساسی دارد و در مسجد به خوبی کار می‌کند.

وی با بیان این‌که نیروی مردمی بسیج در ابعاد فرهنگی، نظامی و ارتقای اخلاق اسلامی فعالیت می‌کند، تصریح کرد: تقویت روحیه مقاومت و استقامت در جامعه و ایستادگی در برابر هجمه‌های جنگ نرم دشمنان اسلام از بنیادی‌ترین مسئولیت‌های بسیج است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به همین دلیل مسئولیت بسیج سنگین‌تر است و این نهاد ارزشمند را باید در زمینه‌های نظامی، دینی، روحیه مقاومت، مدیریت و سایر توانمندی‌های لازم تقویت کرد تا محکم و استوار و در خط ولایت، حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت مشترک پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد خاطرنشان کرد: مسجد، شالوده و رکن محکم و مستحکم انقلاب است و بسیج و کانون نیز به عنوان قدرت فوق‌العاده آماده به کار، دائمی و رایگان برای انقلاب هستند و باید بر اساس سیستم تعهدی با برنامه‌ریزی لازم در خدمت به اسلام و انقلاب، جذب جوانان و رونق برنامه‌های مسجد کار کنند.

طرح آفاق اندیشه با هدف توانمندسازی کادر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم طی سه هفته در مجتمع یاوران مهدی (عج) جمکران برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchkqni.23nixdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما