يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : 22736

تاکید استاندار قم به ارتقا خدمات زائران در جشن نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز:استاندار قم با اشاره به اینکه باید گره‌ها و مشکلات را با بهره گیری از تجربیات سال‌های گذشته رفع کنیم، گفت: وظیفه ما این است که میزبانی خوبی برای زائران مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان داشته باشیم.
تاکید استاندار قم به ارتقا خدمات زائران در جشن نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام صالحی منش که در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم با محوریت آمادگی برای نیمه شعبان در تالار امام رضا (ع) استانداری قم سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه وفاق و همدلی عامل اصلی پیشرفت در همه کار‌ها است، اظهار کرد: نقاط ضعف و قوت برنامه بزرگ راهپیمایی اربعین احصا شده است که با اقدامات لازم می‌توان از آن در برنامه جشن‌های شعبانیه استفاده کرد.

استاندار قم با تاکید براینکه باید گره‌ها و مشکلات را با توجه به تجربه سال‌های گذشته رفع کنیم، افزود: وظیفه ما این است که میزبانی خوبی برای زائران مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان داشته باشیم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات فرهنگی موجود، تصریح کرد: در رابطه با مسائل فرهنگی باید دست اندرکاران این حوزه با بحث و تبادل نظر به این مسائل رسیدگی کنند.

حجت الاسلام صالحی منش گفت: با وفاق و همدلی مسئولان و همراهی مردم سخت‌ترین کار‌ها به راحتی و سهولت انجام می‌شود.

استاندار قم از تمام دست اندرکاران خدمت رسان به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (ع) تقدیر کرد و افزود: از تمام کسانی که با ایثار و فداکاری در راستای خدمتگزاری به زائران کریمه اهل بیت (ع) و مسجد مقدس جمکران تلاش می‌کنند سپاسگزارم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmae8.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما