دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : 22750

دعوت کاراته کای قمی به دور جدید تمرینات تیم ملی زیر 21 سال

قم نيوز : قم نیوز: کاراته کای قمی به دور جدید تمرینات آماده سازی تیم ملی کاراته رده سنی زیر 21 سال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شد.
دعوت کاراته کای قمی به دور جدید تمرینات تیم ملی زیر 21 سال
به گزارش قم نیوز، مروری بر سابقه این کاراته‌کای توانمند بیانگر این است که محمد شایگان با حضور در اردوی تیم ملی زیر ۲۱ سال کشورمان از شانس بسیار زیادی برای عضویت تیم ملی کشومان برای اعزام به بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی برخوردار است.

محمد شایگان از پایین‌ترین رده سنی یعنی نوجوانان عضو تیم ملی کاراته کشورمان بوده و اکنون که به رده سنی بزرگسالان رسیده شرایط بسیار خوبی دارد که بعد از کسب نشان طلای مسابقات نوجوانان و جوانان کاراته آسیا در رده بزرگسالان نیز مدال کسب کند.

شایگان در سال ۲۰۱۰ همراه با تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هنگ‌کنگ حضور یافت و با شایستگی‌های بالایی که داشت توانست تمام حریفان را مغلوب کرده و ضمن کسب عنوان قهرمانی صاحب نشان خوش‌رنگ طلا شود.

همین کاراته‌کای توانمند یک سال بعد وقتی به رده سنی جوانان ارتقا پیدا کرد به سبب آمادگی بسیار خوبی که داشت همراه با تیم ملی جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در چین حضور یافت و توانست بار دیگر مدال طلای آسیا را به دست بیاورد.

همچنین شایگان علاوه بر این سابقه درخشان در سال ۱۳۹۲ نیز در پیکارهای سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور به عنوان یک جوان توانمند موفق شد در بین برترین‌های وزن منهای ۵۵ کیلوگرم سوپر لیگ کاراته قرار بگیرد و عضو موثر تیمش در کسب عنوان نایب قهرمانی باشد و به نظر می‌رسد این قابلیت را دارد که در مسابقات آسیایی و جهانی حضوری موفق داشته باشد.

محمد شایگان با سوابق بسیار خوب در تیم‌های ملی کشورمان اکنون شانس بالایی برای حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی دارد تا بتواند افتخارات بزرگ دیگری برای ورزش کشورمان در میادین برون مرزی سال‌جاری به دست بیاورد.

این کاراته‌کای شایسته در اوج آمادگی با حریفان خود در انتخابی تیم ملی کاراته برای اعزام به مسابقات کاراته قهرمانی زیر ۲۱ سال آسیا به رقابت می‌پردازد تا در این پیکارها که قرار است به میزبانی کشور مالزی به انجام برسد، صاحب مدال شود.

دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته رده سنی زیر ۲۱ سال کشورمان همزمان با اردوهای تیم های ملی کاراته نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور از امروز به میزبانی هیئت کاراته استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه برپا می‌شود و محمد شایگان از قم در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم تیم ملی حضور دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfxed0.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما