دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 22761
ذوالنوری:

امروز رسالت روحانیت نسبت به گذشته حساس تر است

قم نيوز : قم نیوز:مشاور نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز رسالت و نقش روحانیت نسبت به گذشته حساس تر است.
امروز رسالت روحانیت نسبت به گذشته حساس تر است
به گزارش قم نیوز،حجت الاسلام ˈ مجتبی ذوالنوری ˈ یکشنبه شب در هجدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه الهادی (ع) قم درسالن اجتماعات این مدرسه، با بیان اینکه در گذشته جبهه دشمن مشخص بود، اظهار کرد: امروز فتنه هایی روی می دهد که به مراتب سنگین تر از دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در فتنه جبهه خودی و دشمن قابل تشخیص نیست ، گفت: عده ای پاره ای از حق و باطل با هم در می آمیزند تا مردم دچار تردید شوند و دراین شرایط گردوغبار نمی گذارد تا دشمن را تشخیص دهند.

وی تاکید کرد: اگر روحانیت بی تفاوت شد، و پیشتازی خود را رها کرد حداقل تاثیر سکوت خواص در روحانیت، کاشتن بذر تردید در بین مردم است.

ذوالنوری با بیان اینکه چراغ باید نور دهد و در جلو باشد، گفت: روحانیت چراغ و پرچم هستند و مردم باید به آنها نگاه کنند مگر می شود که بی تفاوت باشند.

وی با بیان اینکه امروز توطئه ها و ابزارهای دشمن رنگارنگ و متنوع است، گفت: دستگاه تبلیغاتی دشمن امروز با رسانه های مختلف همچون ماهواره و فضای سایبری بسیار قوی است.

وی با بیان اینکه درشرایط کنونی هجوم دشمن بسیار قوی تر از زمان حضرت علی (ع) است، گفت: هم اکنون دشمنان با ساخت انواع شبهات در فضای مجازی کاری می کنند تا جوان باورش از ولایت فقیه برگردد، ما در نهادینه سازی این موضوع چکار کرده ایم؟ ما در تقویت بنیه دفاعی چکار کرده ایم؟

ذوالنوری با بیان اینکه مدیون شهیدان هستیم، گفت: امروز رسالت ما کمتر از رسالت شهدا نیست که همه چیز خود را فدا کردند لذا باید تلاش گسترده تری را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: در طول تاریخ، این تلاش و کوشش روحانیت بوده است که اسلام را از انحراف ها، خطرها و دسیسه ها حفظ کرده است.

در این مراسم یکی از طلاب به بیان خاطراتی از شهیدان روحانی پرداخت یادواره ۳۰ شهید مدرسه علمیه الهادی (ع) قم از سوی بسیج این مدرسه با حضور جمعی از طلاب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، حجت الاسلام ˈسید مهدی موسوی نژادˈ نماینده مردم دشتستان (استان بوشهر) در مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzqni.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما