چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 22868

استفاده از ظرفیت مسجد در گسترش فرهنگ شهروندی

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام معاون هماهنگی امور مناطق و خدمات شهری شهرداری قم گفت: مسجد محل حضور همه اقشار محل بوده و باید به صورت محله محوری در تبلیغات شهری و گسترش فرهنگ شهروندی تلاش کرد.
استفاده از ظرفیت مسجد در گسترش فرهنگ شهروندی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه شورای روابط عمومی‌های مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری قم گفت: یکی از موضوعاتی که باید در شهرداری مورد توجه قرار گیرد پرداختن به موضوع اطلاع‌رسانی خدمات است که شهرداری به خوبی در این راستا تلاش می‌کند.

وی بیان داشت: باید از همه ظرفیت‌ها در اطلاع رسانی خدمات شهری استفاده کرد تا شاهد گسترش رضایتمندی مردم باشیم.

متین‌فر گفت: امروز شاهد خدمات گسترده توسط شهرداری در سطح شهر هستیم که این حجم کار نیازمند اطلاع رسانی است و باید با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارآمد در این زمینه تلاش کرد.

قائم مقام معاون هماهنگی امور مناطق و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های ما مساجد هستند، گفت: مسجد جای مناسبی برای اطلاع رسانی است و این موضوع موجب می‌شود تا عملکرد و اقدامات صورت گرفته در آن محل در مسجد بیان شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مسجد محل حضور همه اقشار محل بوده و باید به صورت محله محوری در تبلیغات شهری و گسترش فرهنگ شهروندی تلاش کرد.

متین‌فر اذعان داشت: باید ائمه جماعات مساجد با آخرین اخبار حوزه شهری آشنا باشند و بدانند که در شهر قم و در محله آنها چه اتفاقی می‌افتد.

قائم مقام معاون هماهنگی امور مناطق و خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: روابط عمومی در این راستا تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده که از تلاش‌های آنها قدردانی می‌کنیم و انتظار است روابط عمومی‌های مناطق و سازمان‌ها نیز در این زمینه فعالانه‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfccd0.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما