چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 22875

تلاش مهدی‌زاده برای کسب مدال طلای آسیایی 2014

قم نيوز : قم نیوز:ستاره ملی‌پوش کاراته استان قم این روزها تمام توان خود را به کار گرفته تا مقام چهارم بازی‌های آسیایی سال 2010 را به مدال طلای آسیایی 2014تبدیل کند.
تلاش مهدی‌زاده برای کسب مدال طلای آسیایی 2014
به گزارش قم نیوز، این کاراته‌کای مطرح و توانمند قمی امیر مهدی‌زاده است که در آخرین دوره بازی‌های آسیایی که چهار سال قبل به میزبانی شهر گوانگ ژو چین برگزار شد یکی از ملی‌پوشان اعزامی کشورمان بود و در مکان چهارم مسابقات ایستاد.

مهدی‌زاده چهار سال گذشته تجربیات ارزشمند کنونی و همچنین افتخاراتی که در سه سال اخیر در جریان رقابت‌های متعدد بین‌المللی، آسیایی و جهانی کسب کرده را نداشت و طبیعی است که می‌تواند یکی از شانس‌های ۱۰۰ درصد کسب مدال برای کاروان ورزشی کشورمان از مسابقات کاراته بازی‌های آسیایی سال ۲۰۱۴ باشد.

این چهره ارزشمند کاراته قم هم‌اکنون در اردوی تیم ملی کاراته حضور دارد و در حالی که به‌جای آکادمی ملی المپیک، این روزها ملی‌پوشان کاراته در مجموعه شهید کبکانیان تمرین می‌کنند، مهدی‌زاده در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم یک رقیب دیگر به نام هامون درفشی‌پور را نیز در کنار خود دارد.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان کاراته در حالی به میزبانی سالن شهید کبکانیان آغاز شده و تا پنجشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت که امیر مهدی‌زاده آخرین مدال برون مرزی خود را در بخش انفرادی دومین مرحله لیگ جهانی کاراته در کشور هلند و در بخش کومیته تیمی جام بین‌المللی بوسفر در کشور ترکیه کسب کرده است.

در حالی که قرار بود اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان کاراته این هفته در آکادمی ملی المپیک برگزار شود اما این اردو به دلیل برپایی و همزمانی اردوی تیم ملی کشتی با یک هفته تاخیر تشکیل می‌شود و بر همین اساس ملی‌پوشان کاراته این هفته تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران انجام می‌دهند.

همچنین تیم ملی بانوان کاراته که نخستین مرحله اردوی آمادگی خود را هفته گذشته در مجموعه شهید کبکانیان پشت سر گذاشته بودند از روز شنبه آینده یعنی بیستم اردیبهشت‌ماه دومین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را برگزار می‌کند اما ملی‌پوشی از قم در تیم ملی کاراته بانوان حضور ندارد.

تیم‌های ملی کاراته بانوان و آقایان کشورمان خود را برای اعزام به بازی‌های آسیایی به میزبانی شهر اینچئون کره جنوبی و پیکارهای کاراته قهرمانی جهان به میزبانی شهر برمن کشور آلمان مهیا می‌کنند و بر همین اساس در حال حاضر در اردوی تیم ملی کاراته مردان ۲۰ کاراته‌کا و در اردوی تیم ملی کاراته بانوان نیز ۹ کاراته‌کا حضور دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdkj0x.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما