يکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 2293
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم:

طلاب تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند

قم نيوز : قم نیوز: حجت‌الاسلام محمودی از آغاز بیمه تکمیلی درمان طلاب سراسر کشور تحت پوشش مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از 15 آذرماه خبر داد.
طلاب تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد محمودی با اشاره به ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمانی از ۱۵ آذر سال جاری به همه طلاب و فضلای حوزه، گفت: طلابی که دارای دفترچه تامین اجتماعی و خدمات درمانی مرکز خدمات حوزه های علمیه می باشند، به صورت خودکار و اتوماسیون تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند.

وی افزود: طبق قراردادی که مرکز خدمات حوزه با بیمه سینا منعقد کرده است، اطلاعات همه بیمه شدگان تحت پوشش این مرکز به صورت خودکار و اتوماسیون به بیمه سینا ارسال و همه طلاب بیمه تکمیلی می شوند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم ادامه داد: از آنجایی که روش قبلی حذف می شود؛ بنابراین بیمه شدگان با مراجعه به بیمارستان ها و درمانگاه ها می توانند از مزایا و امکانات بیمه تکمیلی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: طلاب و فضلایی که قصد استفاده از مزایای بیمه تکمیلی درمان را از ۱۵ آذرماه به بعد دارند، با مراجعه به مرکز خدمات و اخذ معرفی نامه از بیمه سینا می توانند از همه مزایای این بیمه در بیمارستان ها و درمانگاه های سراسر کشور استفاده کنند.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: طلاب و فضلای حوزه، قبل از مراجعه برای عمل جراحی و بیماری هایی که نیازمند بیمه تکمیلی است، می بایست از مرکز خدمات معرفی نامه دریافت کنند، البته در آینده نزدیک به مرور کارت بیمه تکمیلی سینا آماده و به طلاب و فضلای حوزه عرضه می شود که زمان عرضه آن نیز به ترتیب شماره پرونده در آینده اعلام خواهد شد، بنابراین طلاب از مراجعه برای اخذ کارت بیمه تکمیلی فعلا خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۵ آذر همه درمانگاه ها، بیمارستان ها و داروخانه های قم و سراسر کشور که طرف قرارداد بیمه سینا هستند، موظف به ارائه خدمات در این زمینه می باشند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.wnit23nixftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

سید
مراجعه به درمانگاه بقیه الله و عدم ارئه خدمات
سعید
خوب بود خسته نباشید