پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 22960

فرنگی‌کار قمی به فینال کشتی قهرمانی آسیا راه یافت

قم نيوز : قم نیوز:علی اصغر شهبازی فرنگی کار قمی به فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر چونبوری تایلند راه یافت تا در آستانه کسب افتخاری بزرگ قرار گیرد.
فرنگی‌کار قمی به فینال کشتی قهرمانی آسیا راه یافت
به گزارش قم نیوز، روز نخست کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا از صبح امروز در شهر چونبوری تایلند آغاز شده است و در پایان مرحله مقدماتی چهار کشتی گیر ایران به دیدار پایانی راه یافتند و یک کشتی گیر راهی دیدار رده بندی شد.

علی اصغر شهبازی کشتی گیر قمی وزن ۱۰۰ کیلوگرم تیم ملی کشورمان در دور نخست با نتیجه ۱۴ بر ۴ سویانف از ازبکستان را شکست داد و در دور دوم نیز با نتیجه ۱۰ بر یک از سد پارک از کره جنوبی گذشت.

شهبازی در دور سوم نیز با همین نتیجه کاپیل از هند را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت تا برای کسب مدال طلای قهرمانی آسیا یاکوب اف از تاجیکستان را رودر روی خود داشته باشد.

بدین ترتیب، علی اصغر شهبازی در صورت کسب پیروزی برابر حریف ازبکستانی، کشتی قم را صاحب یک مدال ارزشمند بین المللی از مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا می‌کند.

رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر چونبوری تایلند برگزار می‌شود و علی اصغر شهبازی در حالی در تایلند با حریفان خود سرشاخ شده که با قهرمانی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم رقابتهای کشوری توانست جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کند.

نکته دیگر در خصوص لیست نهایی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان حضور روح الله میکائیلی مربی ارزنده قمی کشتی کشورمان به عنوان مربی این تیم در این رقابت هاست که به همراه علی اشکانی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را بر عهده دارد.

در سایر اوزان و در در وزن ۴۲ کیلوگرم به فینال راه یافت و حریف یوم یوی از کره شمالی شد و در وزن ۴۶ کیلوگرم مصطفی کلاوی از ایران در مسابقه فینال با دیار کورتایف از قزاقستان روبرو می‌شود ضمن اینکه در وزن ۵۰ کیلوگرم کشتی فرنگی محمدرضا آقانیا در دیدار نهایی برای کسب مدال طلا الخون بهرام اف از ازبکستان را پیش رو دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciu3ar.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما