شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : 23058

کاراته کای خردسال قمی به مدال طلا جام بین المللی ارومیه دست یافت

قم نيوز : قم نیوز: رضا دهقان، کاراته کای خردسال قمی با قرار گرفتن در جایگاه نخست موفق به کسب نشان طلا رقابت‌های کاراته جام بین المللی ارومیه شد.
کاراته کای خردسال قمی به مدال طلا جام بین المللی ارومیه دست یافت
به گزارش قم نیوز، این کاراته کای آینده دار رضا دهقان است که بعد از نشان دادن نبوغ و استعداد خود به مربیانش در نهایت جواز حضور در ترکیب تیم اعزامی باشگاه آوای رزم قم به مسابقات بین المللی ارومیه که روز گذشته برگزار شد را به دست آورد و با کسب مقام قهرمانی این رقابت ها افتخارآفرین شد.

دهقان در وزن منهای ۳۶ کیلوگرم با موفقیت ارزنده ای که در رقابت های بین المللی جام ارومیه به دست آورد بخت خود را برای رسیدن به افتخارات مهمتر در رده های سنی بالاتر به خوبی نشان داد و می توان از هم اکنون به وی به عنوان یکی از مدال آوران قم در میادین مهم کاراته داخلی و خارجی نگریست.

دهقان بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات سخت و طاقت فرسا زیر نظر مربیان خود، در جام بین المللی ارومیه تمام تلاش خود را به کار گرفت و با مبارزات زیبا و دیدنی که در مقابل کاراته کاهای مختلف داخلی و خارجی شرکت کننده در این رقابت ها ارائه کرد به مدال طلا دست یافت.

در واقع با قهرمانی رضا دهقان در مسابقات بین المللی جام ارومیه روند موفقیت‌های یکی از رشته‌های موفق و باسابقه ورزش در قم در میادین داخلی و برون‌مرزی این‌بار در یک میدان بین المللی ادامه یافت و طی آن کاراته کای خردسال و آینده‌دار قمی موفق به کسب مقام نخست و نشان طلا شد.

در پایان این دوره از رقابت‌های کاراته جام بین المللی ارومیه که کاراته کاهای مدعی از سراسر کشور و کشورهای مختلف خارجی نیز در آن حضور داشتند، از بین ۶ کاراته کای اعزامی استان قم، سه کاراته کا به مدال دست یافتند در حالی که رضا دهقان در کنار پیام عبدالحسینی و محمد صفری ۲ نونهال مدال آور قم در این دوره از مسابقات، موفق به کسب نشان طلا وزن منهای ۳۶ کیلوگرم رده سنی خردسالان شد.

در وزن منهای ۳۶ کیلوگرم این دوره از مسابقات کاراته جام بین المللی ارومیه که به میزبانی هیئت کاراته استان آذربایجان غربی به انجام رسید، رضا دهقان خردسال آینده‌دار کاراته قم با ارائه مبارزات دیدنی به دیدار نهایی رسید و حریف امیر حسین زاده دیگر نماینده کشورمان شد.

دهقان در مسابقه پایانی برای کسب مقام قهرمانی و نشان طلا توانست امیر حسین زاده کاراته کای دیگر تیم ایران را نیز شکست بدهد و بدین ترتیب در جایگاه نخست وزن منهای ۳۶ کیلوگرم قرار بگیرد در حالی که در این وزن کیاوش موسوی و پارسا البیگی از ترکیه مشترکا سوم شدند.

کاراته کای قمی از مسابقات بین المللی ارومیه مدال برنز گرفت

کاراته کای آینده دار تیم کاراته باشگاه آوای رزم قم نیز در مسابقات بین المللی ارومیه موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز این رقابت ها شد.

با هماهنگی بین فدراسیون کاراته کشورمان و هیئت کاراته استان آذربایجان غربی رقابت های کاراته بین الملللی در این استان به میزبانی شهر ارومیه به انجام رسید و سهم تیم اعزامی باشگاه آوای رزم قم به این مسابقات کسب سه نشان طلا و برنز بود.

کاراته کاهای قمی در تورنمنت بین المللی آذربایجان غربی یک مدال طلا از رده سنی خردسالان و یک مدال طلا و یک مدال برنز از مسابقات رده سنی نونهالان به دست آوردند تا بدین ترتیب قمی ها حضور بسیار موفقی در این دوره از رقابت های بین المللی داشته باشند.

کاراته کاهای قمی به میزبانی ارومیه در تورنمنت بین المللی آذربایجان غربی شرکت کردند و امیدوار به کسب مدال های طلا، نقره و برنز توانستند در اوزان منهای ۲۷، ۳۶ و ۴۶ کیلوگرم در مجموع تیم قم را صاحب سه مدال رنگارنگ این رقابت ها کنند.

مسابقات بین المللی کاراته در شهرستان ارومیه با حضور کاراته کاهای هفت تیم خارجی عراق، آذربایجان، کره جنوبی، ترکیه، هنگ کنگ و ارمنستان و نخجوان و شرکت تیم‌های منتخب استان‌های کشور برگزار شد و باشگاه آوای رزم نماینده قم در این رقابت ها بود.

مدال های کسب شده در این جام نشان داد که کاراته کاهای بسیار مستعدی عضو این تیم هستند و با توجه به اینکه رقبای مطرحی از کشورهای خارجی و همچنین کاراته کاهای توانمندی از کشورمان در این رقابت ها حضور داشتند، تواند این مسابقات تجربه بسیار خوبی برای این تیم بود.

ترکیب تیم کاراته باشگاه آوای رزم در این رقابت ها را رضا دهقان، پیام عبدالحسینی، محمدجواد بلند، امیرحسین حجازی راد، محمد صفری و پوریا عبدالحسینی تشکیل می دادند در حایل که پیمان نظری به عنوان مربی در کادر فنی تیم کاراته باشگاه آوای رزم حضور داشت.

در این دوره از مسابقات ۱۵۵ کاراته کار خارجی از ۷ کشور جهان و ۳۵۰ نفر نیز از کشورمان به میدان رفتند و مسابقات در سطح بالایی برگزار تا اینکه در وزن منهای ۴۶ کیلوگرم رده سنی نونهالان محمد صفری از قم به مقام سوم و نشان برنز دست یافت.

در پایان رقابت های منهای ۴۶ کیلوگرم مسابقات کاراته جام بین المللی ارومیه صابر صالحی با غلبه بر محمدجواد بولنت به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه محمد صفری و نوید عشقی مشترکا سوم شدند و این رقابت ها رسما به کار خود پایان داد.

کاراته کای قمی قهرمان جام بین المللی ارومیه شد

کاراته کای قمی با درخشش در مسابقات رده سنی نونهالان جام بین المللی ارومیه موفق به کسب عنوان قهرمانی و نشان طلای این پیکارها شد.

کسب مدال طلا برای کاراته قم در رقابت‌های کاراته قهرمانی رده سنی نونهالان جام بین المللی ارومیه اتفاق افتاد و طی آن کاراته کای قمی در پایان پیکارهای وزن منهای ۲۷ کیلوگرم این دوره از پیکارها با کسب مدال طلا به کار خود پایان داد.

رقابت های کاراته قهرمانی رده سنی نونهالان جام بین المللی ارومیه همزمان با سایر رده های سنی در سالن غدیر ارومیه برگزار می شود در حالی که پایان جدال کاراته کاهای مدعی از داخل و خارج از کشور در تمام اوزان، با کسب ۲ مدال طلا و یک مقام سومی و نشان برنز برای کاراته کاهای قم همراه بود.

در وزن منهای ۲۷ کیلوگرم پیام عبدالحسینی چهره موفق کاراته استان قم که یکی از نفرات آینده دار کاراته قم در میادین آتی مسابقات کاراته به شمار می رود، با کسب برتری برابر رقبای خود بر سکوی قهرمانی ایستاد و مدال طلا را از آن خود کرد.

با توجه به ثبت نامی که از سوی فدراسیون کاراته از کاراته کاهای علاقمند به شرکت در مسابقات کاراته قهرمانی جام بین المللی ارومیه صورت گرفته بود و البته تیم های مختلفی از استان های سراسر کشور و کشورهای خارجی در این رقابت ها حضور یافته اند، پیام عبدالحسینی بالاتر از دیگر کاراته کاهای حاضر در این وزن به مقام نخست و عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها دست پیدا کرد.

در واقع ۱۲ کاراته کای در این وزن در تلاش برای کسب یکی از مقام های اول تا سوم و به دست آوردن نشان های طلا، نقره و برنز جام بین المللی ارومیه با یکدیگر به رقابت پرداختند که پیام عبدالحسینی نماینده شایسته کاراته استان قم در دیدار نهایی موفق به شکست دیگر کاراته کای کشورمان یعنی امیرعلی البرزپور شد.

در نهایت اینکه پیام عبدالحسینی از باشگاه کاراته آوای رزم استان قم در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، امیرعلی البرزپور با شکست از عبدالحسینی موفق به کسب رتبه دوم شد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد، ضمن اینکه مسعود مهدیون و معین رضایی دیگر نمایندگان ایران به عنوان نماینده کشورمان به مقام سوم مشترک دست یافتند و بدین ترتیب رقابت های این وزن تمام شد.

باشگاه آوای رزم استان قم تیمی متشکل از ۶ کاراته کای توانمند را روانه مسابقات کاراته قهرمانی نونهالان جام بین المللی ارومیه کرده بود و به غیر از مدال طلای پیام عبدالحسینی در وزن منهای ۲۷ کیلوگرم، محمد صفری در همین رده سنی به مدال برنز رسید و دیگر کاراته کاهای قم یعنی رضا دهقان در رده سنی خردسالان مدال طلا گرفت.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6vni.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما