?>?> فعالیت 76 خیر مدرسه‌ساز در ناحیه 4 آموزش و پرورش قم | قم نیوز
دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 23149

فعالیت 76 خیر مدرسه‌ساز در ناحیه 4 آموزش و پرورش قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از فعالیت 76 خیر مدرسه‌ساز در ناحیه 4 آموزش و پرورش قم خبر داد.
فعالیت 76 خیر مدرسه‌ساز در ناحیه 4 آموزش و پرورش قم
به گزارش قم نیوز، محسن پورگلیان پیش از ظهر امروز در حاشیه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ناحیه ۴ قم که در مدرسه خیرساز اشرف اشراقی با حضور خیران ناحیه ۴، مسئولان آموزش و پرورش و اداره‌کل نوسازی مدارس برگزار شد، با بیان اینکه ۷۶ خیر مدرسه‌ساز در ناحیه ۴ آموزش و پرورش قم وجود دارد، اظهار کرد: این خیران در مجموع ۵۳۶ کلاس درس با ۸۴ هزار و ۹۷۳ مترمربع زیربنا را احداث کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مجموع زمین و منزل مسکونی واگذار شده برای ساخت مدرسه توسط خیرین ناحیه ۴ آموزش و پرورش، بالغ بر ۱۹۰ هزار مترمربع است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری خیرین مدرسه‌ساز در روز اول خرداد ماه خبر داد و افزود: این جشنواره به صورت سالانه به منظور تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز و جذب خیرین جدید برای مدرسه‌سازی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی به تشکل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان قم اشاره کرد و گفت: این تشکل از سال ۷۸ به منظور ساماندهی به امور خیرین مدرسه‌ساز تشکیل شده است و از ابتدا تاکنون خیرین مدرسه‌ساز استان، ۸۷ مدرسه با ۸۴۶ کلاس درس احداث کرده‌اند.

پورگلیان عنوان داشت: تعداد ۹۲ قطعه زمین و منزل مسکونی برای احداث مدرسه به مجمع خیرین مدرسه‌ساز قم واگذار شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز هر سال اردیبهشت ماه در مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در قم به دلیل نداشتن شهرستان، برای نخستین‌بار در کشور در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مدرسه شاهد اشراقی توسط سیدجواد برقعی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۰ مترمربع احداث شده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci3zar.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما