دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : 23174

فاز دوم کارخانجات ایران مرینوس افتتاح شد

قم نيوز : قم نیوز:‌در مراسمی با حضور استاندار قم فاز دوم کارخانجات ایران مرینوس در شهرک صنعتی شکوهیه افتتاح شد.
فاز دوم کارخانجات ایران مرینوس افتتاح شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در مراسم افتتاح فاز دوم کارخانجات ایران مرینوس و در جمع کارگران این واحد طی سخنانی با تبریک میلاد با سعادت امیرمومنان(ع)، به تبیین اهمیت کار و تلاش در فرهنگ دینی پرداخت و اظهار کرد: کارگران و تلاشگران عرصه تولید باید با تاسی به آموزه‌های دینی و الگو گرفتن از روحیه کار و تلاش ائمه معصومین(ع)، نگاه افتخارآمیز توام با دلسوزی به کار خود داشته باشند.

استاندار قم با اشاره به نقش پر رنگ کارگران در بالندگی و رونق و شکوفایی اقتصاد ملی، بر لزوم توجه به مشکلات معیشتی و افزایش انگیزه های این قشر زحمتکش تاکید کرد و افزود: کارفرمایان باید با تعامل و ارتباط صمیمانه و توجه جدی به نیازهای کارگران، زمینه افزایش مشارکت در تولید و ارتقای راندمان و بهره‌وری در محیط‌های کاری را فراهم کنند.

وی از کارگران به عنوان یکی از ارکان اساسی تولید و اقتصاد یاد کرد و با اشاره به ضرورت توجه به آموزش‌های ضمن خدمت در واحدهای تولیدی گفت: توجه به این مهم از سوی کارفرمایان، هم به نفع کارفرما و هم به نفع کارگران خواهد بود.

استاندار قم همچنین با اشاره به آغاز به کار خط جدید تولیدی در کارخانجات ایران‌ مرینوس، این واحد را یکی از واحدهای شاخص استان برشمرد و از تلاش مجموعه پرسنل و مسؤلان آن تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل کارخانجات ایران مرینوس نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به استاندار و مسئولین استان به بیان فعالیت‌های انجام شده برای انتقال کارخانه به محل فعلی پرداخت.

افلاکی با اشاره به میزان هزینه‌های صرف شده برای راه‌اندازی این خط افزود: کارخانجات ایران مرینوس با ظرفیت اسمی تولید ۲ میلیون متر پارچه در سال، در طول ۱۰ ماه به صورت کاملا بومی احداث شده و هزینه خط تولید ۲۰ میلیارد ریال از محل سرمایه در گردش کارخانه تامین شده است و در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز شاهد افزایش اشتغال سالانه ۳۰۰ نفر خواهیم بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgtq9x.ak9wu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما