چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 2319
لیگ دسته اول جودو کشور؛

پاسارگاد قم به مصاف استقلال ایران می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم جودو پاسارگاد قم در دومین هفته مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور در دو مسابقه حساس به مصاف رقبای مدعی خود می‌رود.
پاسارگاد قم به مصاف استقلال ایران می‌رود
به گزارش قم نیوز، بعد از برگزاری پیکارهای هفته نخست از دور رفت لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور، جودوکاران تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در هفته دوم این مسابقات در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون جودو رقابت‌های هفته دوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر و دسته اول جودو باشگاه‌های کشور از صبح روز پنجشنبه هفدهم آذر ماه سال جاری به میزبانی شهر تهران برگزار می‌شود.

در حالی که تیم استقلال در صدر جدول لیگ دسته برتر جودو مردان باشگاه‌های کشور قرار دارد و در حالی که مسابقات لیگ دسته دسته اول این رشته در دو گروه برگزار می‌شود، تیم‌های هیئت جودو زنجان و هیئت جودو قزوین در صدر گروه‌های خود ایستاده‌اند.

اما این هفته در حالی که قرار است رقابت‌های هفته دوم برگزار شود جودوکاران تیم پاسارگاد قم در دومین تجربه متوالی حضور در مسابقات لیگ دسته اول جودو باشگاه‌های کشور دو مسابقه حساس برابر رقبای خود برگزار می‌کنند.

بر اساس برنامه فدراسیون جودو، رقابت‌های این هفته در گروه‌های دو‌گانه در سه مرحله برگزار می‌شود و طی آن در مرحله نخست تیم دو مسابقه برگزار می‌شود ولی جودوکاران تیم پاسارگاد قم به دلیل برخورد با قرعه استراحت دو مسابقه دیگر این گروه را تماشا خواهند کرد.

این در حالی است که در نخستین مسابقه مرحله نخست، تیم جودو جوانان استقلال ایران مقابل تیم هیئت جودوی قزوین صف‌آرایی می‌کند و در دیگر مسابقه تیم جودو چای گلدان شهر ری در جدالی حساس به مصاف تیم هیئت جودوی همدان خواهد رفت.

اما در رقابت‌های دور دوم در حالی که تیم هیئت جودوی همدان با قرعه استراحت رو‌به‌رو شده است، در جدالی حساس تیم جودوی پاسارگاد قم مقابل تیم جودوی جوانان استقلال ایران قرار می‌گیرد و تیم چای گلدان شهر ری به مصاف هیئت جودوی قزوین خواهد رفت.

همچنین در دور سوم این مسابقات جودوکاران تیم پاسارگاد قم مسابقه‌ای حساس با تیم هیئت جودوی قزوین برگزار می‌کنند در حالی که در دیگر مسابقه این گروه تیم هیئت جودوی همدان برابر تیم جودو جوانان استقلال ایران به میدان می‌رود، ضمن اینکه این هفته تیم چای گلدان شهر ری می‌کند.

این در حالی است که در گروه نخست مسابقات این فصل لیگ دسته اول جودو مردان باشگاه‌های کشور نیز تیم‌های جودو مردان ایران خودروی آذربایجان، هیئت جودوی زنجان، پالایش گاز ایلام، هیئت جودوی بوشهر و تله کابین استان یزد قرار دارند و دیدارهای این گروه نیز این هفته در سه مرحله برگزار می‌شود، ضمن اینکه در حاشیه این رقابت‌ها مراسم سوگواری حضرت امام حسین علیه‌السلام همراه با مدیحه سرایی مداح اهل بیت علیه‌السلام و سینه زنی ورزشکاران و جامعه جودوی کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.q9xrak9wypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما