?>?> حضور اساتید حوزه علمیه در جمع معتکفان قم | قم نیوز
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : 23245

حضور اساتید حوزه علمیه در جمع معتکفان قم

قم نيوز : قم نیوز: تعدادی از اساتید حوزه علمیه با حضور در آیین اعتکاف مساجد شهر مقدس قم، با ارائه سخنرانی های وعظ و ارشاد، در غنی سازی برنامه های مختلف فرهنگی، سخنرانی و معرفتی برای معتکفان مشارکت می کنند.
حضور اساتید حوزه علمیه در جمع معتکفان قم
به گزارش قم نیوز به نقل از ستاد خبری اعتکاف قم، امسال در آیین اعتکاف مساجد قم ۱۴هزار معتکف حضور دارند که علاوه بر روزه داری، حضور در برنامه های نیایش، دعا و مناجات، از برنامه های سخنرانی و معرفتی اساتید حوزه علمیه، جامعه مدرسین حوزه علمیه و برخی علما بهره مند می شوند.

بر اساس این گزارش، حضرات آیات ˈسید هاشم حسینی بوشهریˈ، ˈمرتضی مقتداییˈ و ˈحسن ممدوحیˈ و حجج اسلام ˈسید محمد سعیدیˈ، ˈمحمد کاظم صدیقیˈ، ˈمحمد حسن رحیمیانˈ و ˈمحسن قرائتیˈ طی دو روز گذشته با حضور در مساجد محل اعتکاف در استان قم، در میان معتکفان به اقامه نماز و سخنرانی پرداختند.

امسال آیین اعتکاف در ۲۰ مسجد استان قم از ۱۳ تا ۱۵ رجب همزمان با ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت ماه با اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی، در حال برگزاری است.

برگزاری ۲۰۰ حلقه معرفت با مباحث تخصصی اخلاق، معرفت، اجتماعی، آداب و احکام، بیان خاطرات جبهه و جنگ، برپایی کتابخانه سیار، کتابخانه اعتکاف و ارایه بسته های فرهنگی با همت دستگاه های مختلف از مهمترین برنامه های اجرایی برای معتکفان امسال اعلام شده است.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcft0d0.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما