جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 23317

ورزشکاران روستایی و عشایر قم با 7 هزار تومان بیمه می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم از بیمه ورزشکاران روستایی و عشایر با تخفیف ویژه نسبت به ورزشکاران شهرنشین خبر داد.
ورزشکاران روستایی و عشایر قم با 7 هزار تومان بیمه می‌شوند
به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان تصریح کرد: ما پیش از این اعلام کرده بودیم که کارت کمیته خدمات درمانی هیئت پزشکی ورزشی استان قم برای برخورداری از بیمه ورزشی سال ۹۳ تنها با پرداخت مبلغ ۱۰ هزار تومان برای ورزشکاران ساکن شهر قم صادر می‌شود.

وی عنوان داشت: هر ساله میزان هزینه‌ای که برای ارائه خدمات درمانی هیئت پزشکی ورزشی و برخورداری از بیمه ورزشی از ورزشکاران روستایی و عشایر دریافت می‌کنیم، کمتر از ورزشکاران شهرنشین است و امسال نیز از ورزشکاران روستایی و عشایر مبلغ ۷ هزار تومان برای بیمه ورزشی دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: برخورداری از بیمه ورزشی برای تمام ورزشکاران امری ضروری است و با توجه به قوانین برگزاری مسابقات ورزشی در کشور هیچ ورزشکاری نمی‌تواند بدون بیمه ورزشی در رقابت‌ها شرکت کند و قطعاً از حضور وی جلوگیری خواهد شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم همچنین تصریح کرد: این سخت‌گیری فقط به خاطر حفظ سلامت ورزشکاران است و ما اعلام می‌کنیم که این هیئت با تمام امکانات خود از آمادگی کاملی و جامعی برای ارائه خدمات بیمه‌ای به ورزش استان دارد.

وی بیان داشت: ورزشکاران رشته‌های مختلف فعال در هیئت‌های ورزشی استان قم هم به صورت انفرادی و مستقیم و هم از طریق باشگاه و هیئت‌های متبوع خود می‌توانند با واریز مبلغ مورد نظر به شماره حساب فدراسیون پزشکی ورزشی و همراه داشتن کد ملی خود به دفتر هیئت پزشکی مراجعه کنند و تا پایان سال ۹۳ از مزایای بیمه ورزشی بهره‌مند شوند.

گلفشان عنوان کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم تمام اطلاعات در خصوص بیمه ورزشی و همچنین نحوه استفاده از خدمات کمیته خدمات درمانی هیئت پزشکی ورزشی را در اختیار مسئولان باشگاه‌ها، هیئت‌های ورزشی، ورزشکاران و دانشجویان تربیت بدنی قرار دهیم.

وی افزود: دفتر هیئت پزشکی ورزشی استان قم واقع در مجموعه ورزشی تختی منطقه دور شهر قم همه روزه در هر ۲ نوبت صبح و عصر آماده پذیرایی از ورزشکاران است و شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۳۴۶۷۰ نیز پاسخگوی ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی خواهد بود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم در بخش پایانی صحبت‌های خود با تاکید مجدد به تمام ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش برای توجه به بیمه ورزشی اضافه کرد: ورزشکاران روستایی نیز می‌توانند یا به دفتر هیئت پزشکی ورزشی برای دریافت کارت بیمه مراجعه کنند یا اینکه از طریق هیئت مربوطه یا اداره ورزش و جوانان بخش های تابعه این اقدام صورت بپذیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfemd0.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما