قم نيوز : قم نیوز: هادی علیزاده پورنیا، فرنگی کار بسیجی قمی در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در تهران برابر نماینده کره جنوبی به پیروزی رسید.
فرنگی‌کار بسیجی قمی برابر نماینده کره جنوبی به پیروزی رسید
به گزارش قم نیوز، در ادامه مسابقات کشتی جام جهانی تهران، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان موفق شد کره جنوبی را از پیش رو بردارد و پس از برتری بر جمهوری آذربایجان به دومین برد پیاپی خود دست پیدا کند.

هادی علیزاده پورنیا، کشتی گیر دسته ۷۵ کیلوگرم کشورمان که در مسابقه تیمی نخست برابر آذربایجان به میدان نرفته بود و شاهد برتری فرشاد علیزاده بر حریف بود، در مسابقه برابر کره جنوبی روی تشک رفت و موفق شد با اقتدار کیم هیون وو را با نتیجه ۹ بر یک مغلوب کند.

تیم ایران که در دیدار نخست خود با نتیجه ۸ بر صفر آذربایجان را شکست داده بود در دیدار دوم نیز در دور سوم با نتیجه ۷ بر یک مقابل تیم ملی کشتی کره جنوبی به پیروزی رسید.

در دور سوم این رقابت‌ها از گروه یک روسیه ۷ بر یک برابر ترکیه به پیروزی رسید و قزاقستان ۴ بر ۴ مقابل مجارستان مغلوب شد در گروه دو نیز ایران ۷ بر یک کره جنوبی را شکست داد و فنلاند ۵ بر ۳ ارمنستان را برد.

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی پنجشنبه و جمعه این هفته‌ به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران انجام می‌شود و تیم‌های ملی کشتی ایران، مجارستان، آمریکا، فنلاند، کره جنوبی، قزاقستان، ترکیه، ارمنستان و آذربایجان در آن شرکت دارند.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در این رقابت‌ها شامل حمید سوریان و محمد نوربخش در وزن ۵۹ کیلوگرم، در وزن ۶۶ کیلوگرم امید نوروزی و افشین بیابانگرد، در وزن ۷۱ کیلوگرم سعید عبدولی و برومند اصلان و در وزن ۷۵ کیلوگرم فرشاد علیزاده و هادی علیزاده پورنیا حضور دارند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم حبیب الله اخلاقی و مهدی محمدی، در وزن ۸۵ کیلوگرم طالب نعمت‌پور و داود اخباری، در وزن ۹۸ کیلوگرم مهدی علیاری و داود عابدین‌زاده و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده و بهنام مهدی‌زاده دیگر اعضای تیم ملی کشتی فرنگی هستند.

هادی علیزاده پورنیا کشتی‌گیر قمی در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی که اسفندماه سال ۹۱ به میزبانی کشورمان در شهر تهران به انجام رسید، نماینده تیم کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم بود که به مدال نقره دست یافت.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjate8.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما