يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : 23386

امریکائی‌ها آنقدر که مدعی هستند مستقل نیستند

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: آمریکائی ها آنقدر که مدعی هستند مستقل نیستند چرا که قبل از حضور در مذاکرات ابتدا نظر صهیونیست‌ها را جویا می‌شوند و به آن‌ها گزار ش می‌دهند.
امریکائی‌ها آنقدر که مدعی هستند مستقل نیستند
به گزارش قم نیوز، اسماعیل کوثری درباره دور جدید مذاکرات ۵+۱ و تیم مذاکره کننده ایرانی اظهار کرد: این مذاکرات از یک بسیار حساسیت بالایی برخوردار است و تیم مذاکره کننده نیز باید نسبت به این مسئله به آن واقف باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بر اساس گزارشات اختلافات بین تیم مذاکره کننده و ۵+۱زیاد است از همین رو تیم مذاکره کننده باید از تجربه گذشته‌ها و توافق مقدماتی درس گرفته باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براین اساس باید بحث غنی سازی و تعداد سانتریفیوژهای ما طبق قانون ان. پی. تی نامحدود باشد و بحث ادامه کار سایت هسته‌ای اراک باید تکمیل شود.

وی با تاکید براینکه قول‌هایی که ۵+۱ قبول می‌کند در توفق نامه عملی شود، بیان کرد: رفتار ما همانند توافقنامه اولیه نباشد که آن‌ها قول دادند و عمل نکردند از طرفی ما هم عجولانه زود خواسته آن‌ها را عملی کردیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی درباره میزان تاثیر اعضای ۱+۵ از صهیونیست‌ها علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران، گفت: آمریکا انقدر مدعی هستند مستقل نیستند چرا که قبل از حضور در مذاکرات ابتدا نظر صهیونیست‌ها را جویا می‌شوند و به آن‌ها گزار ش می‌دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb0fb5.rhbfwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما