يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 23398
بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

نقش هواداران در بازی برگشت برابر شهرداری تبریز حیاتی است

قم نيوز : قم نیوز: گلزن تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: نقش هواداران در بازی برگشت برابر شهرداری تبریز حیاتی است و امیدواریم بتوانیم با حضور گسترده تماشاگران قمی با صعود به فینال مردم قم را خوشحال کنیم.
نقش هواداران در بازی برگشت برابر شهرداری تبریز حیاتی است
به گزارش قم نیوز، ابوالقاسم عروجی درباره دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و ماهان تندیس قم اظهار کرد: در حالی برابر حریف مغلوب شدیم که ۲ بار از حریف پیش افتادیم اما آن‌ها از فرصت‌هایشان به خوبی استفاده کردند ضمن اینکه ما به هدفمان که به ثمر رساندن چند گل در خانه حریف بود رسیدیم و می‌توانیم باخت بازی رفت را در قم جبران کنیم.

وی گفت: به طور کلی بازیکنان ما با کفپوش‌های غیر مسطح و گیردار مشکل دارند که سالن پورشریفی تبریز هم به همین شکل است و علت آن هم این است که ما همیشه در سالن‌هایی مثل شهید حیدریان که کفپوش لیز دارند تمرین و بازی کرده‌ایم.

بازیکن تاثیرگذار تیم ماهان تندیس افزود: یکی از دلایل شکست ما در تبریز دور شدن تیم از شرایط مسابقه بود اما بدون شک روز پنج شنبه در قم و در بازی برگشت نمایش به مراتب بهتری داریم و امیدواریم بتوانیم مردم قم را خوشحال کنیم.

عروجی بیان کرد: با توجه به ۳ گلی که در تبریز به ثمر رساندیم با یک برد ۲ بر صفر یا ۳ بر یک هم به فینال می‌رویم و فکر می‌کنم نقش هوادارانمان در بازی بازی برگشت مهم و حیاتی است.

وی در مورد دعوت عجیب و غریبش به اردوی تیم ملی فوتسال امید ابراز کرد: خودم هم از این دعوت متعجب شدم زیرا متولد سال ۱۳۶۸ هستم و رده سنی من مدت هاست از رده سنی امید خارج شده و به جمع بزرگسالان پیوسته‌ام و نمی‌دانم مسئولان کمیته فوتسال چطور این اشتباه را انجام داده‌اند.

بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی فوتسال تصریح کرد: توقع داشتم خسوس مرا به تیم ملی دعوت کند و فکر می‌کنم این حق من بود اما نمی‌دانم چرا به من اعتماد نکردند زیرا من بازیکنی چپ پا بودم و تیم ملی هم در بین بازیکنان چپ پا کمبود داشت.

ابوالقاسم عروجی عنوان کرد: باز هم تلاش می‌کنم تا به تیم ملی دعوت بشوم اما واقعیت این است که با توجه آسیب دیدگی قدرت بهادری و خط خوردن کشاورز و حضور حمید احمدی در ۳ بازی لیگ بر‌تر، امیدوار بودم شانسی برای من که بازیکنی چپ پا و قابل رقابت با ملی پوشان دیگر بودم، قائل شوند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcevx8w.jh8xoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما