دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 23467

راه اندازی تور رایگان بازدید از بناهای تاریخی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: تور رایگان بازدید از بناهای تاریخی قم از امروز همزمان با آغاز هفته میراث فرهنگی راه اندازی می‌شود و تا پایان هفته ادامه دارد.
راه اندازی تور رایگان بازدید از بناهای تاریخی قم
به گزارش قم نیوز، عیسی رضایی درباره برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم اظهار کرد: امروز به مناسبت روز موزه بازدید از تمام موزه‌ها برای عموم رایگان است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم افزود: کارگاه آموزشی در بنای تاریخی گنبد سبز و آثار تاریخی شاخص قم با همکاری شهرداری و دانشگاه علمی کاربردی برگزار می‌شود.

وی رونمایی از کتاب قم قدیم را از دیگر برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی در روز جهانی گنجینه و میراث فرهنگی عنوان کرد و گفت: سخنرانی در مدارس در زمینه میراث فرهنگی و برگزاری تور بازدید از آثار تاریخی نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

رضایی به تورهای رایگان گردشگری اشاره کرد و افزود: این تور‌ها با همکاری شهرداری و دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی شده که در قالب این طرح با دعوت از دانشگاه‌ها تعدادی از دانشجوان از آثار تاریخی شاخص قم بازدید می‌کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خاطرنشان کرد: این تور از امروز همزمان با آغاز هفته میراث فرهنگی شروع می‌شود و تا پایان هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbzab5.rhbf0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما