سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 23538

حلقه‌های تربیتی صالحین از برکات شجره طیبه بسیج است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سعیدی خطاب به سرمربیان حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان گفت:حلقه‌های تربیتی شجره طیبه صالحین از برکات شجره طیبه بسیج است و شما کسانی هستید که زمینه مقاومت و بصیرت را در هر جا که حضور دارید، فراهم می‌کنید.
حلقه‌های تربیتی صالحین از برکات شجره طیبه بسیج است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سرمربیان حلقه های تربیتی صالحین بسیج فرهنگیان سراسر کشور، عصر امروز در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) با آیت الله سعیدی امام جمعه قم دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، رمضانیان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان گزارش اجمالی از فعالیت های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان ارائه داد.

وی تصرحی کرد: حدود یک میلیون فرهنگی در کشور مشغول فعالیت هستند که بیش از نیمی از آنان با بسیج فرهنگیان در ارتباط هستند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان با معرفی اعضای حلقه سرمربیان، اظهار کرد: حلقه سرمربیان متشکل از تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه، ائمه جمعه، نمایندگان ولی فقیه در استان ها و فرهنگیان و نخبگان هستند که هدایت حلقه های صالحین مربیان استان ها را بر عهده دارند.

در ادامه این دیدار، آیت الله سعیدی امام جمعه قم در سخنانی به موضوع پرهیز از یاس و دلمردگی در انجام فعالیت های فرهنگی در جامعه پرداخت.

وی خطاب به سرمربیان حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان تصریح کرد: حلقه های تربیتی شجره طیبه صالحین از برکات شجره طیبه بسیج است و شما کسانی هستید که زمینه مقاومت و بصیرت را در هر جا که حضور دارید، فراهم می کنید.

عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم نیز در این دیدار حضور داشت.

سرمربیان حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز در اردوگاه ولایت قم حضور یافتند و با تشکیل حلقه صالحین سرمربیان زیر نظر دکتر حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، به بحث و تبادل نظر پیرامون اهم مسائل روز پرداختند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaamnu.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما